کد خبر : 1498058 | 26 دی 1396 ساعت 11:50 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایمانی: استقلال و فولاد رقیبان ذوب در لیگ هستند

ریکاوری تیم ملی واقعا سرحالمان می کند

ذوب آهن در نیم فصل دوم از چهار بازی 10 امتیاز به دست آورده و بهترین تیم دور برگشت است.

ریکاوری تیم ملی واقعا سرحالمان می کند

به گزارش " ورزش سه" امیر قلعه نویی بعد از کسب نتایج نه چندان خوب در نیم فصل اول و جدایی سه مهره اصلی تیمش به دلیل سربازی ، در نقل و انتقالات زمستانی با جذب چند بازیکن مدنظرش توانست ذوب آهن را تبدیل به بهترین تیم نیم فصل دوم کند. اکبرایمانی هافبک ملی پوش ابتدای فصل پدیده ، یکی از این بازیکنان بود که با حضورش در خط هافبک سبزهای اصفهانی نقش مهمی در موفقیت های جدید این تیم ایفا کرده است. ایمانی درگفت و گو با ورزش سه گفت: «من بعد از چند سال به ذوب آهن بازگشتم. این تیم را تیم خودم می دانم من در ذوب آهن بزرگ شده ام و امیدوارم امسال بتوانم با این تیم نتایج خیلی خوبی بگیرم.»


او درباره ادامه نتایج این تیم و رتبه احتمالی اش گفت: «شاید در این فصل قهرمانی را از دست داده باشیم اما می توانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.»


هافبک ملی پوش ذوب آهن در ادامه درباره نتایج این تیم گفت: «من تازه به این تیم آمده ام اما ذوب آهن بازیکنان خیلی خوبی دارد و با مربی بزرگی که دارد روز به روز بهتر می شود. من قبلا وقتی که هفده سالم بود شاگرد امیرخان قلعه نویی بودم و کار کردن با ایشان را خیلی دوست دارم. ذوب آهن پتانسیل بالایی دارد و با مدیریت خوبی که بالای سر این تیم است و امکانات مناسبی که در اختیارش است می تواند در لیگ قهرمانان آسیای این فصل حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.»


ایمانی با اشاره به دربی اصفهان در هفته نوزدهم که با برتری ذوب به پایان رسید هم گفت:« دربی بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم خوب بودند. سپاهانی ها هم بازی خوبی انجام دادند اما ما بهتر بودیم و از موقعیت هایمان بهتر استفاده کردیم و برنده شدیم.»


او در رابطه با بازی هفته بیستم تیمش برابر صنعت نفت آبادان هم گفت: «بازی با صنعت نفت بازی سختی است. آن ها تیم خیلی خوبی هستند اما ما هم بازی هایمان را برده ایم و روحیه خیلی خوبی داریم. می خواهیم امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست داده ایم را جبران کنیم.»


هافبک ملی پوش همچنین درباره حضور در تیم ملی هم گفت: «خب بعد از هر بازی به اردو می رویم ریکاوری می کنیم. در اردوی تیم ملی امکانات خیلی حرفه ای است و واقعا بدن هایمان سرحال می شود. این را جدی می گویم که برنامه ریکاوری تیم ملی واقعا باعث می شود بدن هایمان سرحال و شاداب شود.» او با اشاره به برنامه های جدید کی روش اضافه کرد: «قبل از هر تمرین حدود 15 تا 20 دقیقه فیلم های مربوط به حریفانمان در جام جهانی را می بینیم و با حریفان آشنا می شنویم.»


او در این باره که چقدر شانس حضور در جام جهانی را برای خودش قائل است هم گفت: «این بزرگترین هدف من است که به جام جهانی بروم و به همین خاطر تلاش می کنم بهترین بازی ها را برای تیم باشگاهی هم انجام بدهم تا بتوانم همراه تیم ملی به روسیه بروم.»


ایمانی در انتها و درباره مدعیان لیگ برتر در نیم فصل دوم گفت: «فکر می کنم پرسپولیس دیگر قهرمان شده و رقابت بعدی میان ذوب آهن، استقلال و فولاد برای رتبه های بعدی باشد.»

دیدگاه‌ها