کد خبر : 1498060 | 26 دی 1396 ساعت 11:59 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

اسکوچیچ با انگیزه انتقام در دومین تیم شمالی

با حضور دراگان اسکوچیچ در خونه به خونه بابل شاهد نبرد انتقامی او با استقلال خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی خواهیم بود.

اسکوچیچ با انگیزه انتقام در دومین تیم شمالی

به گزارش "ورزش‌سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات اولین بار در ایران با هدایت تیم ملوان انزلی مطرح شد؛ او آن زمان از سوی مدیران وقت ملوان با قراردادی نسبتا پایین به ایران آمد و توانست نتایج خیلی خوبی با این تیم ریشه دار کسب کند. در سالی که اسکوچیچ هدایت ملوان را برعهده داشت، این تیم عنوان بهترین تیم شهرستانی را با کسب رتبه ششمی از آن خود کرد و مشتریان زیادی برای به خدمت گرفتنش دست به کار شدند.


اسکوچیچ بعد از آن به فولاد رفت و در مدت حضورش با وجود اینکه تیم خوزستانی به خاطر مشکلات مربوط به سربازی بازیکنانش کمبودهای زیادی را تجربه کرد، توانست روزهای خوبی را رقم بزند. سرمربی کروات اما یک چالش جدی را با خوزستانی ها تجربه کرد که به حسن بیت سعید برمی گشت. در آن سال فولادنوین خوزستان به لیگ برتر صعود کرد و بعد از فروش امتیاز این تیم، برخی بازیکنانش به صورت تستی در تمرینات تیم فولاد شرکت کردند که یکی از آنها بیت سعید بود. نکته قابل توجه این بود که اسکوچیچ بیت سعید را رد کرد و اعتقاد نداشتن به این بازیکن را دلیل این کار دانست.


بیت سعید همان سال به استقلال خوزستان رفت و توانست یکی از ستاره های تیم قهرمان لقب بگیرد و به همین خاطر مسئولان استقلال خوزستان و شخص بیت سعید مصاحبه هایی را علیه اسکوچیچ انجام دادند.
حالا با گذشت حدود 3 سال از آن روزها اسکوچیچ بار دیگر به ایران برگشته و هدایت خونه به خونه بابل را برعهده گرفته است. اسکوچیچ در حالی سرمربیگری دومین تیم شمالی را در فوتبال ایران عهده دار شده که این تیم در نیمه نهایی جام حذفی باید با استقلال خوزستان دیدار کند و با توجه به اتفاقات قبلی این مسابقه یک نبرد انتقامی برای سرمربی تازه وارد تیم بابلی محسوب می شود.


بی تردید حضور خونه به خونه در فینال جام حذفی اهمیت زیادی برای مدیران این باشگاه دارد و اگر اسکوچیچ بتواند این رویا را محقق کند، کار بزرگی انجام داده است. ضمن اینکه خونه به خونه شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد و سرمربی کروات خوب می داند می تواند بازگشت رویایی به فوتبال ایران برای خودش رقم بزند.

دیدگاه‌ها