کد خبر : 1498076 | 26 دی 1396 ساعت 12:54 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با همه تیم‌ها سخت‌تر شده

ربیع‌خواه: محرومیت من هیچ اهمیتی ندارد

محسن ربیع‌خواه تبدیل به بازیکنی مورد اطمینان هواداران شده است.

ربیع‌خواه: محرومیت من هیچ اهمیتی ندارد

به گزارش ورزش سه، این هافبک کم سروصدای پرسپولیس که به ندرت هم تن به مصاحبه می‌دهد در گفت‌وگویی پاسخ سوالات خبرنگار ما را داد. از ربیع‌خواه که این هفته به همراه کمال کامیابی‌نیا در ترکیب تیم حضور ندارد درباره شرایط پرسپولیس و بازی با گسترش سوال کردیم. پرسش‌ و پاسخ ها ما را با این بازیکن سرخپوش در ادامه بخوانید:

 


از پرهوادار بودن پرسپولیس نترسید


من تعجب می‌کنم که چرا از حضور پرسپولیسی‌ها در مشهد انتقاد می‌شود؟ این یک امتیاز بزرگ برای ما و فوتبال ماست و نباید از این موضوع ناراحت باشیم. به هر حال پرطرفدارترین تیم ایران است و مثل همیشه ما حمایت هوادارانمان در مشهد را داشتیم و واقعا بابت حضور پرشور آنها تشکر می‌کنیم، هواداران پرسپولیس در این بازی سنگ تمام گذاشتند و ورزشگاه را پر کرده بودند که دست تک‌تک‌شان را می‌فشاریم و از حمایت همه جانبه آنها سپاسگزاریم. پرسپولیس تیم پرطرفدار ایران که هیچ؛ بدون اغراق تیم پرطرفدار آسیا هم هست. این تیم در اکثر شهرهای ایران طرفداران خودش را دارد و سالی یک بار در بعضی شهرها بازی می‌کنیم خب به طبع از همین رو ورزشگاه‌هایی که ما در آن حضور پیدا می‌کنیم را همیشه طرفداران سرخ پر می‌کنند. 

 


محرومیت من مهم نیست


محرومیتم یک خطای فنی بود و در جریان بازی بود، می‌خواستم اجازه نفوذ به حریف را ندهم که خب داور خطای خطرناک تشخیص داد و کارت زرد داد. قسمت اینطور شد که من و کمال در این بازی نباشیم و بچه‌ها سعی می‌کنند جای ما را پر کنند. تیم ما آنقدر بازیکن خوب دارد که نبود یکی، دو بازیکن تیم را دچار مشکل نمی‌کند. پرسپولیس وابسته به بازیکن نیست، وابسته به اتحاد تیمی است و همیشه اجازه ندادیم نبود یک بازیکن در تیم تاثیرگذار شود. مطمئنا بچه‌ها این بازی هم خوب و پرقدرت به زمین می‌روند و خودشان را نشان می‌دهند و سه امتیاز این بازی را کسب خواهند کرد تا گامی بلندتر به سمت قهرمانی برداریم. 

 


زوج من و کمال جواب داده است


زوج من و کمال به صلاحدید آقای برانکو و استفاده ایشان در پست‌های مدنظرشان برمی‌گردد. من و کمال به هماهنگی خوبی در این مدت رسیده‌ایم و من بیشتر کارهای دفاعی را عهده‌دار می‌شوم و کمال بیشتر به سمت حمله اضافه می‌شود. کمال از هوش بالایی در گلزنی برخوردار است و سعی می‌کنم در این امر به او کمک کنم و در جایی قرار بگیرم که بتوانم او را در نفوذهایش همراهی کنم. این هماهنگی نشان دهنده این است که نظرات آقای برانکو درباره ما دو نفر جواب داده است. بالاخره 11 امتیاز تفاوت با رقیب بعدی‌مان نشان داده که پرسپولیس از نظر تاکتیکی و فنی رو به رشد است و بچه‌‌ها کارهایشان را به درستی در زمین اجرا می‌کنند.

 


مشکل داریم ولی ...


بالطبع محرومیت از پنجره نقل و انتقالات ما را دچار مشکل می‌کند اما پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که اگر بمانند ان‎شاءالله برای فصل آینده مشکلی نخواهیم داشت. 

 

 

1276497

 


خوشحالیم که برانکو ماند


تمدید قرارداد آقای برانکو باعث خوشحالی همه ما پرسپولیسی‌هاست حالا نه فقط برای من به عنوان بازیکن؛ اگر به عنوان یک هوادار به این موضوع نگاه کنم باعث خوشحالی است که ایشان باز هم در این تیم ماندنی شدند چون نتایجی که ایشان طی این سال‌ها کسب کرده‌اند نشان داده که آقای برانکو مربی کاربلدی هستند و واقعا به عنوان یک فرمانده خوب پرسپولیس را هدایت می‌کنند. ما بازیکن‌ها سرباز آقای برانکو هستیم و سعی می‌کنیم بیشترین تلاشمان را برای جلب رضایت ایشان و کارایی در تیم انجام بدهیم.

 


بازی با همه تیم‌ها سخت‌تر شده


به هر حال برای پرسپولیس بازی مقابل همه تیم‌ها سخت شده است چون همه مقابل ما یک فوتبال بسته را ارائه می‌دهند و به دنبال ضدحمله هستند تا در ضدحمله بتوانند موقعیتی روی دروازه ما ایجاد کنند. در حقیقت بیشتر تیم‌ها در رویارویی با ما به فکر این هستند که گل نخورند و چشم به ضدحملات دارند تا بتوانند از تک موقعیت یا کمترین فرصت‌شان مقابل پرسپولیس استفاده کنند. 

 


گسترش متحول شده است


گسترش فولاد با نتایجی که هفته‌های اخیر کسب کرده نشان داده که متحول شده است. گفتم مقابل پرسپولیس همه تیم‌ها با انگیزه چند برابر حاضر می‌شود و امیدوارم ما برنده این بازی باشیم چون بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هوادارانمان است و سعی می‌کنیم 3 امتیاز این بازی را هم کسب کنیم و راهمان را برای قهرمانی هموارتر کنیم. 

 


گفت‌وگو: سمیه میرمحمدی

دیدگاه‌ها