کد خبر : 1498091 | 26 دی 1396 ساعت 13:23 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم به تیمی با هواداران پرشور آمده ام 

اسکوچیچ: کار، بسیار سخت تر از دفعات قبلی است

اسکوچیچ سرمربی جدید تیم خونه به خونه می گوید که انتخاب این تیم تصمیم آسانی نبوده؛ ولی برای انجام کارهایی که قبلا موفق به انجام آنها نشده، این پیشنهاد را قبول کرده است.

اسکوچیچ: کار، بسیار سخت تر از دفعات قبلی است

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق ملوان بندرانزلی و فولادخوزستان که شب گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم خونه به خونه در رقابت های لیگ یک انتخاب شد، در خصوص قبول این پیشنهاد و فعالیت در یک سطح پایین تر از فوتبال ایران به "ورزش سه" گفت: این تصمیم و حضورم در لیگ یک گامی رو به عقب بود؛ اما امیدوارم که با این تصمیم در آینده دو گام رو جلو بردارم.


وی ادامه داد: پیشنهاداتی نیز از یک تیم دسته یکی اماراتی داشتم ولی چون در منطقه شمال دوره کاری خوبی داشتم، تصمیم گرفتم به خونه به خونه بیایم. البته کشمکش زیادی برای گرفتن این تصمیم داشتم ولی با توجه به چیزهایی که دیدم و صحبت هایی که انجام شد، این پیشنهاد را قبول کردم.


اسکوچیچ با اشاره به نتایج خوب خونه به خونه در نیم فصل اول مسابقات، اظهار داشت: کادر قبلی در این تیم کار خوبی انجام داده است و حضور تیم در بین 4 تیم جام حذفی اتفاق بزرگی است. همچنین خیلی خوشحالم که تیم این هفته را هم با موفقیت پشت سر گذاشت، تا در جمع مدعیان صعود باقی بمانیم. البته همین موضوع مسئولیت من را سنگین تر می کند.


سرمربی سابق ملوان بندرانزلی و فولادخوزستان در مورد شروع دوباره در فوتبال ایران بیان کرد: من با امید، آرزو و تعهد به ایران آمدم و دوست دارم کارهایی که نکردم را انجام دهم. خوشحالم به تیمی پر شور آمده ام که هواداران زیادی دارد و یک شهر را پشت سر خود می بیند؛ همینطور بازیکنان خیلی خوبی در این تیم وجود دارند که من با یکی دو تا از آنها نیز سابقه کار کردن دارم.


وی در ادامه با اشاره به اینکه از حضور در لیگ دسته یک ناراحت نیست، عنوان کرد: من از حضور در لیگ دسته اول ناراحت نیستم. البته در دوره های قبل پیشنهاداتی از تیم هایی بزرگ نظیر استقلال و سپاهان داشتم که به هر دلیل انجام نشد و در نهایت سرنوشت من را به اینجا آورد.  امیدوارم با کاری که به همراه تیم و هواداران انجام خواهیم داد، باز هم روزهای خیلی خوب شمال را تجربه کنم. 


اسکوچیچ با یادآوری خاطراتش در تیم ملوان بندرانزلی ادامه داد: دلم برای زمین های ناصاف ایران تنگ شده بود، که می دانم در لیگ دسته اول با تعداد بیشتر در انتظار ما هستند. کمی زمان برای شناخت فضای کار و بقیه تیم ها لازم دارم ولی با مشاهده ساختار خوبی که در تیم وجود دارد، به موفقیت امیدوارم، اگرچه می دانم کار خیلی سخت است، چون مقام سوم و چهارم به هیچ وجه موفقیت محسوب نمی شود.

 

سرمربی جدید خونه به خونه با ابراز خوشحالی از حضور این تیم در میان 4 تیم برتر جام حذفی، توضیح داد: حضور تیم در جمع 4 تیم جام حذفی خیلی جذاب بود و یکی از دلایلی بود که این پیشنهاد را قبول کردم. با تمرکز هفته به هفته پیش می رویم ولی فعلا نمی خواهم در مورد این مسابقات صحبت کنم.

دیدگاه‌ها