کد خبر : 1498102 | 26 دی 1396 ساعت 13:53 | 88K بازدید | 1 دیدگاه

رویانیان: می‌خواستیم منزل یکی از خارجی‌ها را به او بدهیم

تایید پیشنهاد حسین حسینی از پرسپولیس

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس خبر مذاکره این باشگاه با دروازه بان جوان استقلال را تایید می کند.

تایید پیشنهاد حسین حسینی از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سید حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال در برنامه شب گذشته نود ادعا کرد که او در روزهای اول فوتبالش از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت و با وجود اصرار پدرش برای قرمز پوش شدن ترجیح داد پیراهن آبی استقلال را برتن کند.


این موضوعی است که محمد رویانیان در گفت و  گو با میزان هم آن را تایید می کند: متاسفانه آقای فردوسی‌پور کمی جوسازی می‌کند. ما آن زمان که حسینی را می‌خواستم یک جوان بود که ۱۸، ۱۹ سال بیشتر نداشت. من می‌خواستم در صورت آمدن به پرسوپولیس برای او خانه‌ای بگیرم و خانواده او را هم به تهران بیاورم، چون مسئول کار من بودم. اتفاقا یک آپارتمان ۶۰ متری که برای یکی از خارجی‌هایمان بود را می‌خواستم به خودش و خانواده‌اش بدهم.


اما حسینی ادعا کرد که پرسپولیس حاضر بود 2 برابر استقلال به او بدهد که رویانیان تعبیر جالبی از صحبت های او دارد: طوری می‌گویند من دو برابر استقلال به حسینی پیشنهاد دادم که انگار آن موقع مبلغ قراردادش چقدر بود. نهایتا استقلال می‌خواست ۲۰ میلیون به حسینی بدهد و من هم کمی بیشتر از آن می‌خواستم بدهم. حسینی یک دروازه‌بان جوان بود که می‌خواستیم برای دروازه‌بان دوم یا سوم او را بگیریم. حسینی عابدزاده نبود که بخواهم یک میلیارد به او پول بدهم! او یک جوان بود که از شیراز می‌خواست به تهران بیاید مگر مبلغ قرارداد یک جوان با باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس یا استقلال چقدر است؟ انگار قرار بوده دو برابر بیرانوند به او پول بدهم.

دیدگاه‌ها