کد خبر : 1498221 | 27 دی 1396 ساعت 09:09 | 30.8K بازدید | 1 دیدگاه

روز سرنوشت برای کامیابی‌نیا

هافبک دفاعی پرسپولیس امروز از نظر شرایط بدنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روز سرنوشت برای کامیابی‌نیا

به گزارش “ورزش سه”، کمال کامیابی‌نیا که با یک سهل‌انگاری و دایو در استخر دچار مصدومیت مجدد از ناحیه کتف شده، بعد از ۲۴ ساعت استراحت مطلق امروز تحت بررسی نهایی برای تخمین میزان مصدومیت و شرایط درمانی قرار خواهد گرفت.


این بازیکن که بعد از مداوای اولیه در بیمارستان آتیه، روز گذشته را در منزل به استراحت مطلق پرداخت، امروز و طبق برنامه باید سی تی اسکن روی عضله و همچنین ام آر آی استخوانی را انجام دهد تا نتیجه آن مشخص کند با چه وضعیتی مواجه است و چه زمانی قادر به بازگشت خواهد بود.


میثم علیپور، عضو کادرفنی و فیزیوتراپ سرخپوشان روز گذشته از احتمال غیبت سه هفته‌ای در تمرینات خبر داده بود و اخبار تکمیلی در این زمینه را منوط به آخرین آزمایشات و عکسبرداری از کتف کامیابی‌نیا اعلام کرده بود.


کامیابی‌نیا که در فصل گذشته نیز با بدشانسی در دو مقطع و در دیدار با تیم‌های سیاه جامگان و الوحده با در رفتگی کتف مواجه شده بود، بعد از عمل جراحی و تحمل دوری دو ماهه به ترکیب تیم بازگشت و طی هفته‌های اخیر نیز با نمایشی موفق جواز بازگشت به اردوهای تیم ملی را کسب کرد و اکنون نمی‌خواهد ثمره زحماتش طی روزهای باقیمانده تا جام جهانی هدر رفته و با انگیزه از این بابت به دنبال بازگشت زودهنگام بعد از مشخص شدن شرایط بدنی‌اش است.

دیدگاه‌ها