کد خبر : 1498228 | 27 دی 1396 ساعت 10:11 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

تحلیل نویسنده Il Messaggero از انتقال ستاره ایرانی 

ماگلیوچتی: جهانبخش در دفترچه بازیکنان موردعلاقه لاتزیو

نویسنده مشهور ایتالیایی سایت Il Messaggero در واکنش به انتقال احتمالی ستاره جوان ایرانی به سری A در مقاله ای کوتاه به معرفی این بازیکن پرداخت.

ماگلیوچتی: جهانبخش در دفترچه بازیکنان موردعلاقه لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، در پی افزایش گمانه زنی ها پیرامون انتقال علیرضا جهانبخش به باشگاه های ایتالیایی دانیله ماگلیوچتی نویسنده مشهور سایت Il Messaggero دست به قلم شد و در تحلیلی کوتاه که روی خروجی این سایت پرطرفدار در مارکتینگ فوتبال ایتالیا، قرار گرفت به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداخت.


در مطلب ماگلیوچتی پیرامون ستاره جوان ایران آمده است: «نام او غیرقابل تلفظ اما بازی اش چشم نواز است. باید به  اسم سردار آزمون در دفترچه بازیکنان مورد علاقه لاتزیو، علیرضا جهانبخش متولد ۱۹۹۳، هافبک نفوذی با کیفیت آلکمار را هم اضافه کنیم. ستاره ای دیگر از ایران که (احتمالا )در جام جهانی خواهد درخشید و موقعیتش را به سطح بهتری ارتقا خواهد داد. در ایران و هلند از مدتها قبل زمزمه هایی مبنى بر پیشنهادهای مختلف برای این بازیکن به گوش می رسید که البته برای بازیکنی مثل جهانبخش با عملکرد فوق العاده در دو سال اخیر در لیگ هلند با مجموعه ای از پاس گل و گل ها چندان هم غیرعادی به نظر نمی رسد».


نویسنده ایتالیایی سایت Il Messaggero در ادامه آورد: «جهانبخش یک بال نفوذی  با قابلیتهای فوق العاده فیزیکی و تکنیکی است که مورد توجه باشگاه های متعددی از جمله ناپولی قرار گرفته است و حالا سران لاتزیو نیز نام او را در کنار دیگر ستاره ایرانی که مدت هاست در پی خرید او هستند، در دفترچه بازیکنان مد نظر اضافه کرده اند. جهانبخش و آزمون رابطه دوستی بسیار نزدیکی دارند؛ اما  لاتزیو بر خلاف کارهایی که برای جذب آزمون دارد انجام می دهد،  هنوز قدم های محکم و معنا داری برای علیرضا بر نداشته، گرچه باید در آینده نزدیک منتظر آن بود».


این نویسنده ایتالیایی مشهور تنها کسی نیست که در بازار زمستانی پیرامون انتقال احتمالی ستاره های ایرانی به سری A دست به قلم می شود؛ چون هم زمان با او بسیاری از رسانه های معتبر در این کشور به تحرکات باشگاه های مختلف برای خرید ستاره های جوان ایران تا قبل از جام جهانی 2018 و گران شدن قیمت آنها پرداخته اند که از این دست بازیکنان می توان به آزمون، جهانبخش و حالا سامان قدوس نیز اشاره کرد.

دیدگاه‌ها