کد خبر : 1498240 | 27 دی 1396 ساعت 10:43 | 27.9K بازدید | 2 دیدگاه

دستمزد و سن کمتر، کار بیشتر در سال های گذشته

چرا یانال از دنیزلی برای تراکتور بهتر است؟

باشگاه تراکتورسازی در حالی با مذاکرات خود با ارسون یانال را آغاز کرده که این مربی هم در سال های گذشته تجربیات زیادی به دست آورده است.

چرا یانال از دنیزلی برای تراکتور بهتر است؟

به گزارش "ورزش‌سه"، با اینکه مسئولان تراکتورسازی گزینه اول خود برای جایگزینی یحیی گل محمدی را مصطفی دنیزلی قرار داده بودند، اما این مربی ترک تبار به دلیل قراردادی که با شبکه تلویزیونی تی آر تی اسپورت ترکیه دارد، احتمالا حضورش منتفی می شود.


دنیزلی اگر بخواهد با این شرایط هدایت تراکتور را برعهده بگیرد، برای حضور در برنامه شبکه تلویزیونی باید شنبه ها به ترکیه برود و برگردد که این موضوع با موافقت تیم تبریزی مواجه نشده است.


از این رو دنیزلی چند روز فرصت خواسته تا شاید بتواند برنامه هایش را درست کند اما برای اینکه وقت هدر نرود، مسئولان تراکتور به دنبال مذاکره با ارسون یانال هستند.


یانال که سرمربیگری تیم ملی ترکیه را نیز در کارنامه خود دارد، در این کشور یک مربی منظم و با دیسیپلین شناخته می شود؛ اگرچه یانال شاگرد مصطفی دنیزلی بوده و در خیلی مسائل از او یاد گرفته اما چند حسن بزرگ نسبت به دنیزلی دارد که حضورش در تراکتورسازی می تواند مفید باشد.


او در سال های گذشته نسبت به دنیزلی بسیار پرکار تر بوده و تا همین چند ماه قبل هدایت ترابوزان اسپور ترکیه را برعهده داشت. یانال که سابقه حضور در تیم ملی ترکیه و فنرباغچه نیز در کارنامه اش دیده می شود، 3 سال قبل در جام یوفا با فنرباغچه نتایج مطلوبی گرفت و توانست پارما، اسپورتینگ لیسبون و بلکبرن را شکست دهد.


از این رو یانال نسبت به دنیزلی بسیار جوان تر است و 56 سال سن دارد. او حتی مبلغ به مراتب پایین تری هم نسبت به دنیزلی از تراکتوری ها درخواست کرده و ظاهرا همه چیز مهیا است تا این مربی ترکیه ای هدایت تراکتورسازی را برعهده بگیرد. 


مذاکرات روز گذشته تراکتورسازی و یانال هم به خوبی پیش رفته و اگر طی یکی، دو روز آینده این مربی به عنوان سرمربی رسمی باشگاه تبریزی معرفی شد، تعجب نکنید.

دیدگاه‌ها