کد خبر : 1498246 | 27 دی 1396 ساعت 10:55 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

القطر جانشین طیبی را در خط دفاع مشخص کرد

باشگاه القطر جانشین مدافع ایرانی خود را در نیم فصل دوم لیگ ستارگان مشخص کرد.

القطر جانشین طیبی را در خط دفاع مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال القطر پس از نتایج بسیار ضعیفی که در نیم فصل نخست لیگ ستارگان کسب کرد و در قعر جدول قرار گرفت، دست به تغییراتی در ترکیب بازیکنان خود زد و تصمیم به برخی جابجایی ها گرفت.

 

یکی از خروجی های تیم القطر در نیم فصل، محمد طیبی مدافع ایرانی این تیم بود که تجربه موفقی را در کشور قطر پشت سر نگذاشت. بنابر اعلام روزنامه الوطن چاپ قطر، باشگاه القطر یک بازیکن مراکشی که توانایی بازی در میانه میدان و خط دفاعی را دارد، جایگزین مدافع ایرانی خود می کند. پس از جمع بندی های نهایی مدیران و کادر فنی القطر، بازیکن مراکشی به این تیم اضافه خواهد شد و به سومین خرید خارجی قطری ها در نیم فصل تبدیل می شود.


البته این مدافع مراکشی جایگزین طیبی در پست بازی او به حساب می آید و  سهمیه بازیکن آسیایی القطر که به طیبی تعلق داشت، به یک بازیکن آسیایی دیگر که سجار شهباززاده است، می رسد.

 

1276613

 

فابیانوی برزیلی و اسامه امروی سوریه ای دیگر خریدهای خارجی این تیم بودند که جایگزین یواندی و حبیبو در القطر شدند. بدین ترتیب برونو، دیگر بازیکن برزیلی به احتمال قوی باید جای خود را به مدافع مراکشی بدهد تا سهمیه های خارجی القطر با مشکل روبرو نشود.

دیدگاه‌ها