کد خبر : 1498278 | 27 دی 1396 ساعت 11:40 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور دوباره مسلمان در ترکیب؛

بازگشت پرسپولیس به نظام مهندسی

تیم پرسپولیس در مقابل گسترش فولاد از هافبک خلاق خود بهره می برد.

بازگشت پرسپولیس به نظام مهندسی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر در آخرین بازی خود موفق شد سیاه جامگان را در مشهد شکست دهد. در این بازی علی علیپور در دقایق پایانی شاگردان برانکو را پیش انداخت و سه امتیاز حیاتی را از مشهد برای تیم خود به ارمغان آورد.

 

پرسپولیس در بازی هفته پیش اگرچه با مشکل چندانی در زمینه خلق موقعیت درگیر نبود و دقایق زیادی از بازی را در حال حمله روی دروازه حریف سپری کرد؛ اما از حضور یکی از مهره های تهاجمی مهم خود در ترکیب بی بهره بود. محسن مسلمان، هافبک خلاق سرخپوشان که در بازی مقابل نفت تهران به دلیل اعتراض به داور اخطار گرفته و سه کارته شده بود، نتوانست در مشهد تیم خود را همراهی کند.

 

مسلمان اما در بازی فردای پرسپولیس مقابل گسترش فولاد به ترکیب برمی گردد و دوباره تاکتیک اصلی پرسپولیس در حمله را به پاس های خود اختصاص می دهد. آقای پاس گل لیگ برتر که تا کنون 9 بار برای هم تیمی هایش گلسازی کرده، فردا پس از یک سال به جای محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی را در کنار خود می بیند و به همراه او میانه زمین سرخ ها را در دست می گیرد.

 

مهندس تیم برانکو در روزهایی که بشار رسن، جدی ترین رقیبش در ترکیب پرسپولیس، مشغول انجام بازی های ملی است، بیش از هر زمان دیگری به اثبات دوباره خود و ادامه عملکرد تاثیرگذارش نیاز دارد. بنابراین نزدیک ترین هدف مسلمان در بازی فردا قطعا رسیدن به پاس گل شماره 10 است.

دیدگاه‌ها