کد خبر : 1498289 | 27 دی 1396 ساعت 13:06 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

گرشاسبی: قرارداد 10 بازیکن باید تمدید شود

تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکلاتی که در پرونده انتقال مهدی طارمی به ریزه اسپور ترکیه به وجود آمد، از سوی فیفا با محرومیت از 2 پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شد.

گرشاسبی: قرارداد 10 بازیکن باید تمدید شود

به گزارش "ورزش سه"، همین اتفاق حاشیه های زیادی را پیرامون این باشگاه به وجود آورد و حالا برخی گمانه زنی ها خبر از تمایل تعدادی از بازیکنان به جدایی از این تیم در پایان فصل می دهند.از طرفی یکی از مشکلات دیگری که گریبانگیر پرسپولیس در برهه فعلی شده، این است که چند ستاره این تیم و بازیکنان ثابت تیم برانکو فقط تا پایان همین فصل با سرخپوشان قرارداد دارند و پروژه تمدید قرارداد آنها به مهمترین هدف مدیران باشگاه تبدیل شده است.

 

در همین راستا حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی که امروز با رادیو تهران انجام داد عنوان کرد: قرارداد حدود ۱۰ بازیکن در انتهای فصل تمام می‌شود. چیزی که مهم است، اعلام لیست موردنظر برانکو است که ما منتظر همین هستیم تا پس از آن برای تمدید قراردادها اقدام کنیم.

 

او افزود: تا به حال بازیکنی صحبت از جدایی به میان نیاورده و همه در تمرینات و بازی‌ها به پرسپولیس فعال هستند. فاصله امتیازی که با سایر تیم ها به وجود آمده در سایه همین همدلی است.

 

گرشاسبی درباره اینکه یکی از روزنامه‌ها مطلبی نوشته مبنی بر اینکه برانکو یکی از بازیکنانش را نمی‌خواهد و احتمال اینکه این بازیکن محسن مسلمان باشد، اظهار داشت: برانکو عاشق تک تک بازیکنانش است و بحثی هم در این خصوص نداشته است. من از رسانه‌ها خواهش می‌کنم حالا که ما از ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم کمک کنند تا این شرایط بحرانی را پشت سر بگذاریم.

 

باید دید پس از جدایی مهدی طارمی در نقل و انتقالات زمستانی، آیا پرسپولیس با شوک از دست دادن ستاره های دیگرش در تابستان آتی روبرو می شود یا اینکه مدیران این باشگاه در جلب نظر برانکو و توافق با این بازیکنان موفق عمل خواهند کرد.

دیدگاه‌ها