کد خبر : 1498296 | 27 دی 1396 ساعت 12:39 | 23.1K بازدید | 2 دیدگاه

زمانی : حق داشتیم قرارداد جباری را فسخ کنیم

برنامه از فوتبال چه خبر سه شنبه ۲۶ دی ماه با حضور حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به فسخ قرارداد مجتبی جباری و مطالبات مرحوم پورحیدری اختصاص داشت.

زمانی : حق داشتیم قرارداد جباری را فسخ کنیم

به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از رادیو ورزش؛ حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون فسخ یکطرفه قرارداد مجتبی جباری گفت: این تصمیمی است که مدیر عامل احتمالا با هماهنگی سرمربی گرفته است. در اولین جلسه هیئت مدیره گزارش این موضوع مطرح می شود. البته من دوست داشتم که مسئله به شکل دیگری حل شود و نظرات خود را قبلا گفته بودم. طبق قراردادی که با مجتبی جباری منعقد شده با فسخ یکطرفه قرارداد او هیچگونه ضرر و زیانی به گردن باشگاه نمی افتد.


زمانی درخصوص جذب مهاجم خارجی برای باشگاه استقلال اظهار کرد: مهاجمی مد نظر سرمربی بود و کارهای آن نیز تا حدودی انجام شد ولی در ادامه روند کار مشکل کوچکی پیش آمده که هنوز برطرف نشده و این مشکل از طرف بازیکن است. این فصل باشگاه برای جذب بازیکن مشکل مالی ندارد.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد مطالبات مرحوم منصور پورحیدری توضیح داد: مرحوم پورحیدری در دو مقطع یکی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه و دیگری به عنوان مدیر فنی باشگاه فعالیت می کرد. ابتدا باید جلسه ای برگزار شود تا میزان مطالبات و مبالغی که گرفته اند؛ مشخص شود. مرحوم پورحیدری در دو سال آخر به عنوان عضو هیئت مدیره در باشگاه استقلال حضور داشت و طبق قانون عضو هیئت مدیره نمی تواند مدیر فنی هم باشد. این موضوع در زمان مدیریت قبلی باشگاه بود و برای روشن شدن موضوع باید جلسه ای تشکیل شود.


 برنامه زنده از فوتبال چه خبر؟ سه شنبه ۲۶ دی با اجرای حافظ کاظم زاده تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت ۱۶:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه همه روزه (بجز جمعه ها) از رادیو ورزش پخش می شود.

دیدگاه‌ها