کد خبر : 1498297 | 27 دی 1396 ساعت 12:40 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

فلاحت‌زاده: اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم

برخلاف گفته‌ها؛ پرسپولیس هنوز قهرمان نیست

دستیار فیروز کریمی در نشست مطبوعاتی گفت در دیدار برابر پرسپولیس در ابتدا به دنبال گل نخوردن هستیم و سپس باز کردن دروازه حریف.

برخلاف گفته‌ها؛ پرسپولیس هنوز قهرمان نیست

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فلاحت زاده که به جای فیروز کریمی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های گسترش فولاد و پرسپولیس حاضر شد درباره این بازی گفت: به دنبال این هستیم تا در دیدار برابر پرسپولیس به امتیاز برسیم و بتوانیم در جدول رده بندی صعود کنیم. آنها در بازی های امسال ترمیم شده اند اما برخلاف آنچه می گویند هنوز قهرمان نیستند. پرسپولیسی ها نقاط ضعفی دارند که ما آنها را شناسایی کردیم و می خواهیم استفاده کنیم.


مربی گسترشی ها درباره این دیدار ادامه داد: ما با توجه به نوع بازی پرسپولیسی ها تمرینات مان را طراحی کردیم. بازیکنانی جذب کردیم اما نسبت به تیم‌های دیگر نتوانستیم بازیکن خاصی بگیریم. فقط سعی کردیم مصدوم‌ها را به شرایط بازی برسانیم. سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس اول گل نخوریم و عملکرد مناسبی در بخش دفاعی داشته باشیم. در ضمن ادسون را نیز به دلیل مصدومیت در این بازی به همراه نداریم.


فلاحت‌زاده در مورد غیبت کریمی در نشست خبری و این که گفته می‌شود از اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی دلخور است گفت: کسی به کادر فنی اضافه نشده است. قرار بود آقای چراغپور بیاید که این کار عملی نشد. آقای کریمی هم مدتی بود پایش را جراحی کرده و مشکل داشت و به دلیل حضور در جلسه باشگاه به نشست نیامد.

دیدگاه‌ها