کد خبر : 1498304 | 27 دی 1396 ساعت 12:54 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

چالش دفاعی پیکانی‌ها در دیدار برابر فولاد

چهارمین پلن آقامعلم در خط دفاعی

شاگردان مجید جلالی برای دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان با چالشی در خط دفاعی روبرو شدند و به همین دلیل این مربی مجبور است از پلن چهارم خود در این خط استفاده کند.

چهارمین پلن آقامعلم در خط دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، پیکانی ها یکی از تیم های خوب لیگ هفدهم بودند که توانستند نتایج درخوری کسب کنند و در این میان قطعا یکی از اصلی ترین نکات مثبت این تیم در خط دفاعی مستحکم به چشم می آمد.


مجید جلالی که حجت حق وردی را از ذوب آهن به پیکان آورده بود پس از یکی دو بازی آزمون و خطا وی را زوج مهران موسوی در خط دفاعی کرد. زوجی که امیرحسین صادقی را نیمکت نشین کردند و توانستند بازی های بسیار خوبی به نمایش بگذارند. در حالی که هماهنگی بالای این دو بازیکن در دیدارهای مختلف بسیار به کار پیکانی ها آمده بود مهران موسوی در دیدار برابر تراکتورسازی از ناحیه مچ پا آسیب دید و مورد عمل جراحی قرار گرفت. اتفاقی که یکی از مهمترین نقاط قوت خودروسازان را دچار چالش کرد.


پس از این اتفاق جلالی مجبور شد از پلن دوم خود در این خط استفاده کند. باتوجه به جراحی موسوی و اینکه وی پس از آغاز سال جدید می تواند برای این تیم به میدان برود، جلالی، صادقی را از روی نیمکت بلند کرد تا به عنوان زوج حق وردی به میدان برود. تغییری که زیاد مورد استفاده قرار نگرفت و تصمیم جلالی نشان می داد مدافع باتجربه وی (صادقی) از آمادگی فصل پیش خود به دور است و به همین دلیل سرمربی پیکانی در فصل نقل و انتقالات زمستانی به سراغ یکی از شاگردان قبلی خود رفت.


خودروسازان در نیم فصل سجاد مشکل پور را از تیم خونه به خونه بابل به جمع خود اضافه کردند و پس از مدتی کوتاه وی زوج حق وردی در خط دفاعی شد تا سومین پلن مجید جلالی شکل بگیرد.


اما اکنون و پس از یکی دو بازیکن آقا معلم مجبور شد باز هم به حل معمای خط دفاعی خود بپردازد چرا که حق وردی برای دیدار برابر فولاد سه اخطاره شد و بالاجبار نمی تواند به میدان برود به همین دلیل جلالی تصمیم گرفت چهارمین زوج خود در عقب زمین به میدان بفرستد و با قرارداد امیرحسین صادقی در کنار سجاد مشکل پور به دیدار برابر فولادی ها برود.


با توجه به تغییرات شکل گرفته حال باید دید چهارمین ترکیب مورد نظر مجید جلالی (که بالاجبار از آن استفاده خواهد کرد) چه تاثیری در بیستمین دیدار این تیم خواهد داشت و زوج مشکل پور – صادقی می توانند با هماهنگی کامل خود را به تثبیت برسانند یا خیر.

دیدگاه‌ها