کد خبر : 1498309 | 27 دی 1396 ساعت 13:04 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

بی باک: پوست اندازی تیم ملی تبعاتی هم دارد

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: ما نسبت به داشته ها و نسبت به مدت زمانی که تیم را تحویل گرفتیم؛ پیشرفت کرده ایم.

بی باک: پوست اندازی  تیم ملی تبعاتی هم دارد 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی بی باک، سرمربی تیم ملی تکواندو با حضور در برنامه مجله ورزش های رزمی رادیو ورزش پیرامون مسابقات گرند اسلم چین توضیح داد: با توجه به اینکه در مسابقات گرند اسلم چین باید ۳ هفته پیایی حضور داشته باشیم؛ قرار شد که هفته اول من حضور داشته باشم و برگردم تا ورزشکاران تمرینات را ادامه دهند. هفته دوم نصر آزادانی و سجاد مردانی اعزام شوند و در هفته سوم نیز بنده همراه با ۲ ورزشکار عازم مسابقات خواهیم شد.


وی درخصوص وضعیت ورزشکاران تیم ملی و علت نتایج ضعیف بعضی از ورزشکاران اظهار کرد: در این مسابقات فرزام عاشورزاده از طریق رنگینگ سیستم و ابراهیم صفری هم با کسب مقام دومی در انتخابی وارد مسابقات شدند. با توجه به اینکه عاشورزاده رباط خارجی پایش کشیدگی زیادی داشت؛ تنها ۱۰ روز است که تمرینات خود را آغاز کرده و در این ۱۰ روز به آمادگی نسبی خوبی رسیده است. ابراهیم صفری اولین مسابقه مهمش در بخش بزرگسالان است و بسیار با انگیزه و پر تلاش ظاهر شده است. امیدواریم در این وزن بتوانیم مدال کسب کنیم. در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم میرهاشم حسینی و ابوالفضل یعقوبی را داشتیم که به دلیل اینکه در بازی اول حدود ۱۰ ساعت قبل از مسابقه به محل مسابقه رسیدیم و با ۸ ساعت تاخیر وزن کشی انجام شد و بعلاوه ۱۶ ساعت پرواز و وزن کم کردن نیز مزید بر علت شد و روی عملکرد  یعقوبی تاثیر گذاشت. ولی میر هاشم حسینی با تمام این اتفاقات مسابقات خوبی داد و توانست قهرمان جهان و رنک ۲ المپیک و قهرمان اروپا و رنک ۸ المپیک را شکست دهد.


بی باک در مورد عملکرد تیم ملی تکواندو عقیده داشت: ما نمی توانیم بگوئیم که چون قهرمان جهان در سال ۲۰۱۵ بودیم؛ همیشه باید این قهرمانی حفظ شود بدون اینکه سرمایه گذاری و برنامه ریزی کنیم که دوباره این اتفاق تکرار شود. در حال حاضر تکواندو در سطح دنیا با یکی و دو سال پیش فرق کرده و نحوه مبارزه و داوری متفاوت شده است. ما نسبت به داشته ها و نسبت به مدت زمانی که تیم را تحویل گرفتیم؛ پیشرفت  کرده ایم. متوسط سنی تیم ملی ما ۲۰ سال است و هر پوست اندازی و هر پشتوانه سازی تبعاتی دارد.

دیدگاه‌ها