کد خبر : 1498341 | 27 دی 1396 ساعت 15:11 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

12 تغییر در ترکیب تیم قلعه‌نویی

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نقل و انتقالات نیم فصل دچار تحولات زیادی شد.

12 تغییر در ترکیب تیم قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال ایران فهرست کامل بازیکنان ورودی و خروجی ۶ تیم در ‏نقل و انتقالات نیم فصل را اعلام کرد.‏

 

بنابر فهرست اعلام شده، یکی از بیشترین تغییرات در نقل و انتقالات زمستانی متعلق به تیم ذوب آهن اصفهان بوده است. امیر قلعه نویی پس از اینکه در نیم فصل اول نتایج جالبی را با ذوبی ها کسب نکرد، در نیم فصل لیگ برتر نقل و انتقالات زیادی را در تیمش انجام داد. این تغییرات فعلا نتیجه مثبتی هم داشته و تا پایان 4 هفته از نیم فصل دوم، ذوب به رده چهارم جدول لیگ رسیده است.

 

در فرصت نقل و انتقالات زمستانی بختیار رحمانی، میلاد شیخ فخرالدینی، اکبر ایمانی، محمدحسین مهرانفر و حسن کریمی به تیم ذوب آهن اضافه شدند. این در حالی است که مهدی مهدی پور، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر سرباز شدند و به تراکتورسازی رفتند. همچنین اسماعیل شریفات، ایمان موسوی و علی حمام نیز از ذوب آهن رفتنی شدند.

 

امیر قلعه نویی با تغییراتی که ایجاد کرده نشان داد که به دنبال نتیجه مناسب و کسب سهمیه آسیا با ذوب آهن است و باید دید در یازده هفته باقی مانده از لیگ، هدف پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر محقق می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها