کد خبر : 1498365 | 27 دی 1396 ساعت 16:34 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا 16 هفته بدون برد خارج از تهران

دایی و سورپرایز نانگ-رمضانی در خط حمله

نارنجی پوشان پس از شکست استقلال خوزستان در هفته سوم در اهواز دیگر طعم برد خارج از تهران را نچشیده اند.

دایی و سورپرایز نانگ-رمضانی در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی به دنبال ساختن چهره جدیدی از تیمش برای بازی مقابل تراکتورسازی است و با جذب عناصر هجومی سعی در کسب 3 امتیاز مقابل تیمی دارد که بدون سرمربی حال و روز خوبی ندارد.


شهریار در نقل و انتقالات نیم فصل محمد عباس زاده ای را از دست داد که طی 19 هفته برای نارنجی پوشان 6 گل به ثمر رساند که 2 گل آن از روی نقطه پنالتی مقابل استقلال و فولاد بود. اما او هرگز به مهاجم شش دانگ و دلخواه دایی تبدیل نشد تا شهریار سراغ دو گزینه متفاوت برود. آرمان رمضانی از اکسین البرز به جمع شاگردان دایی پیوست و در دو دیداری که برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران به میدان رفت نمایش خوبی داشت. این مهاجم خوش استایل با فیزیک مناسبی که دارد هم روی زمین و هم در نبردهای هوایی توانایی های خوبی دارد. رمضانی قابلیت ارائه بازی درگیرانه با حریف را داشته و با دوندگی هایش می تواند بازیکن مقابلش را تحت فشار قرار دهد.


آلویس نانگ هم بعد از درخشش در ترکیب پارس جنوبی جم در نیم فصل اول ناگهان سر از سایپا درآورد و حالا می تواند زوج خوبی را با رمضانی تشکیل دهد. نانگ با استارت های انفجاری و حرکات پا به توپ خود می تواند نظم دفاعی رقیب را برهم زده و شم گلزنی او پایانی باشد برای حرص خوردن های دایی کنار زمین.


اما چالش مهم سایپایی ها در مصاف با تراکتور میانه زمین خواهد بود، جایی که نقطه قوت تبریزی هاست و با در اختیار داشتن مهره هایی همچون کیانی، محمد ابراهیمی، دانیال اسماعیلی فر و ... می توانند در خلق موقعیت موفق باشند. وجه اشتراک دو تیم قدرت بالا در نیمه هجومی ترکیب شان است و بالطبع در این شرایط هر تیمی که با هوش تر باشد و از فرصت هایش بهتر استفاده کند، تیم برنده زمین خواهد بود.


دایی در دیدار رفت در تهران با 2 گل مغلوب تراکتور و یحیی گل محمدی شد تا اولین باخت این فصلش را تجربه کند. اما او حالا با اعتماد دوباره به ترکیبی که مقابل استقلال بازی دلچسبی را ارائه داد، می تواند با دو زوج هجومی بازی تبریز را به سود خود دربیاورد. نانگ و رمضانی در پیشانی خط حمله و ترابی و قلی زاده یک خط عقب تر، مربع قدرت شهریار خواهند بود تا نارنجی پوشان بعد از 16 هفته طعم برد را خارج از تهران بچشند.

دیدگاه‌ها