کد خبر : 1498380 | 27 دی 1396 ساعت 17:21 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

نکاتی پیش از آغاز هفته بیستم لیگ برتر

مظاهری و سه گلر لیگ‌برتری به دنبال تثبیت

چهار دروازه بانی که در تمام بازی های لیگ هفدهم به میدان رفتند روز آینده در بیستمین بازی خود به میدان می روند.

مظاهری و سه گلر لیگ‌برتری به دنبال تثبیت

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت 19 هفته از بازی های لیگ هفدهم اکنون نام تنها چهار گلر به گوش می رسد که در تمامی دیدارها پیشاپیش سایر بازیکنان به میدان رفتند.


رشید مظاهری یکی از چهار دروازه بانی است که توانسته تمام 1720 دقیقه حضور در لیگ هفدهم را در کارنامه خود به ثبت برساند. رشید که پنالتی گیر ترین دروازه بان لیگ برتری محسوب می شد تنها دروازه بان ملی پوش بین چهار گلری است که در تمامی بازی های لیگ در میدان حضور داشت. او و ذوبی ها در دیدار پیش رو باید در آبادان به دیدار صنعت نفت بروند.


محسن فروزان نیز دومین دروازه بانی است که برای پارس جنوبی جم در 19 دیدار به میدان رفته. فروزان که پیش از این نیز حضور در تیم ملی را تجربه کرده است باید در دیدار بیستم جمی ها برابر استقلال خوزستان به میدان برود.


محسن گروسیان نیز آخرین دروازه بان ایرانی است که در این لیست حضور دارد. گروسیان که عملکرد پرنوسانی در لیگ هفدهم داشته است یکی از خوش شانس ترین بازیکنان لیگ محسوب می شود، چرا که به دلیل محرومیت تراکتوری ها از یارگیری توانست به عنوان دروازه اصلی این تیم شناخته شود.


فرناندو ده خسوس نیز تنها بازیکن خارجی این لیست است. ده خسوس که در تمامی بازی های گسترش به میدان رفته است البته در مقایسه با گلرهای نامبرده چند دقیقه ای تفاوت دارد؛ چرا که در یکی از بازی های تبریزی ها او به دلیل مصدومیت در نیمه دوم زمین را ترک کرد و به همین دلیل خسوس تاکنون در 1665 دقیقه در میدان حضور داشته است.


نکته جالب در این باره اینکه تیم های هر چهار گلر نامبرده روز آینده و از بازی های هفته بیستم به میدان خواهند رفت و این دروازه بان ها در صورت حضور در میدان می توانند همچنان عنوان باثبات ترین گلرهای لیگ هفدهم را به نام خود بزنند.

دیدگاه‌ها