کد خبر : 1498382 | 27 دی 1396 ساعت 17:23 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

افاضلی و رویای سومین کلین شیت

نفت تهران در صورت کسب سه امتیاز از بازی خانگی اش مقابل سیاه جامگان می تواند استارت فرار از جمع قعرنشینان را بزند.

افاضلی و رویای سومین کلین شیت

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران در حالی از سیاه جامگان میزبانی می کند که در دو بازی با هدایت هومن افاضلی موفق به ثبت کلین شیت شده و 4 امتیاز با ارزش کسب کرده است. حالا افاضلی در سومین تجربه سرمربیگری اش در لیگ برتر در دیداری 6 امتیازی به مصاف سیاه جامگان می رود و در صورت کسب سه امتیاز می تواند موقتا از جمع قعرنشینان فاصله بگیرد.


سرمربی نفت در دو بازی قبلی اش نشان داده روی ساختار دفاعی تیمش حساسیت ویژه ای دارد و با ایجاد در تراکم در لایه های دفاعی خود، گل زدن به نفت را به کار دشواری تبدیل کرده است. حالا به لطف ساختار دفاعی نفتی ها که متشکل از بازیکنان بلند قامت، سرزن و دو مدافع رونده است با حمایت دو هافبک دفاعی کسب سومین کلین شیت دور از دسترس نیست.


به نظر می رسد محمد نصرتی و محسن بنگر زوج میانی در قلب خط دفاعی باشند و احمد آل نعمه روی نیمکت بنشیند. با توجه به نمایش خوب امیرحسین فشنگچی و فرید محمدی زاده این دو نیز در کناره ها قرار می گیرند. احتمالا احمد امیر کامدار و علیرضا عزت کرامت نیز به عنوان هافبک های دفاعی به سامان آقازمانی ترجیح داده خواهند شد تا ساختار دفاعی مورد علاقه افاضلی شکل بگیرد.


با توجه به حضور یک مدافع کند و البته خشن مثل حنیف عمران زاده در قلب خط دفاعی سیاه جامگان، عیسی آل کثیر این فرصت را خواهد داشت با استارت های انفجاری خود هم ایجاد موقعیت کرده و هم اینکه از حریف پنالتی بگیرد. در مجموع به نظر می رسد افاضلی با کسب سه امتیاز بازی روز جمعه گام مهمی در فرار از قعر جدول بردارد. ضمن اینکه نفتی‌ها منتظرند تراکتورسازی و سپاهان که این روزها شرایط خوبی ندارند، در هفته بیستم برنده نباشند تا فاصله خود را با میانه جدول کمتر کنند.

 

دیدگاه‌ها