کد خبر : 1498385 | 27 دی 1396 ساعت 17:26 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

آیا حسینی موفق به تکرار خاطرات با تراکتور می شود؟

در حالی که طرفداران تراکتور منتظر اعلام سرمربی از سوی باشگاه می باشند ، در بازی مقابل سایپا مجتبی حسینی سرمربی تراکتور خواهد بود.

آیا حسینی موفق به تکرار خاطرات با تراکتور می شود؟

به گزارش " ورزش سه " تیم تراکتورسازی تبریز در نیم فصل دوم درگیر حواشی متعددی شده است . از جمله این حواشی می توان به جذب بازیکنان سرباز و درگیری لفظی بین مدیرعامل و سرمربی تیم اشاره کرد .


اما اوج این حواشی را می توان بعد از بازی تراکتور و نفت دید . جایی که سرخپوشان تبریزی با 2 گل مغلوب شدند و طرفداران به مدیریت و کادر فنی تیمشان اعتراض شدیدی داشتند .


درست یک روز بعد از انجام این بازی ، هیئت مدیره تیم تراکتور با تشکیل جلسه ای ، یحیی گل محمدی را برکنار و جذب مربی خارجی را اولویت باشگاه قرار داد .


باشگاه تراکتور در این مدت با گزینه های متعددی همچون مصطفی دنیزلی ، یانال و الکساندر نوری باب مذاکره را باز کرد و به همین علت بود که تماشاچیان تراکتور امیدوار به حضور مربی ای با کلاس جهانی در تیمشان شدند . اما به یکباره از سوی باشگاه تراکتور اعلام شد که مجتبی حسینی به عنوان سرمربی موقت تراکتور برای بازی مقابل سایپا انتخاب شده و بر روی نیمکت مینشیند .


درست اتفاقی که در لیگ قبل و برای تیم ذوب آهن رخ داد .


در لیگ شانزدهم ، یحیی گل محمدی بعد از باخت مقابل سپاهان و با وجود درگیری های لفظیش با سعید آذری از سرمربیگری این تیم اصفهانی برکنار و مجتبی حسینی به عنوان سرمربی موقت ذوب آهن انتخاب شد .


حسینی بعد از اینکه هدایت ذوب آهن را در دست گرفت ، توانست 5 بازی متوالی را با برد پشت سر بگذارد و تیمش را در رتبه 4 جدول قرار دهد . اتفاقی که باعث شد حکم سرمربیگریش تا آخر فصل تمدید شود .


حال باید دید حسینی در تراکتور هم از پست موقت به پست دائمی می رسد و یا مسئولان تراکتور به وعده خودشان عمل کرده و سرمربی خارجی برای تیمشان استخدام می کنند .

دیدگاه‌ها