کد خبر : 1498392 | 27 دی 1396 ساعت 17:44 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

حضور گلر باتجربه ی پیکان به ترکیب اصلی تداوم می یابد؟

اتفاقات پیرامون احمدی از فولاد تا فولاد

رحمان احمدی گلر ملی پوش پیکان در جام جهانی پس از مدت ها نیمکت نشینی بار دیگر با اعتماد مجید جلالی به ترکیب اصلی بازگشته است.

اتفاقات پیرامون احمدی از فولاد تا فولاد

به گزارش "ورزش سه"، رحمان احمدی فصل گذشته یکی از مهره های ثابت تیم مجید جلالی بود و در فصل جاری نیز پیش از اینکه پیام نیازمند در دیدار برابر پرسپولیس به کار گرفته شود، از چارچوب دروازه پیکان حفاظت می کرد.


اما عملکرد احمدی که یکی از گلرهای حاضر در جام جهانی 2014 برزیل بود، در چند دیدار ابتدایی فصل باعث شد تا مجید جلالی او را به نیمکت تیم منتقل کند و از پیام نیازمند جوان در ترکیب تیمش در دیدار حساس برابر پرسپولیس استفاده کند؛ دیداری که با درخشش نیازمند و پیروزی شاگردان جلالی همراه شد تا این مربی باتجربه دروازه بان با تجربه ی تیمش را نیمکت نشین نیازمند کند.


احمدی که پس از نیمکت نشینی هیچ وقت به تصمیم مجید جلالی اعتراض نکرد و همیشه سعی در آرام کردن شرایط تیمش داشت، در دیدار برابر سپیدرود بار دیگر به ترکیب اصلی تیم بازگشت و موفق شد در روزی که مهاجمان سپیدرود فشار چندانی هم روی دروازه اش ایجاد نکردند، کلین شیت کند تا در مقابل فولادخوزستان نیز حضورش را محتمل تر کند.


این گلر با تجربه در نیم فصل اول آخرین دیدار خود را مقابل فولادخوزستان انجام داد و حالا پس از هفته ها بار دیگر در مقابل فولادخوزستان راهی میدان خواهد شد. احمدی در صورت ارائه عملکرد خوب مقابل شاگردان سیروس پورموسوی می تواند بار دیگر حضورش را در چارچوب دروازه تیمش تداوم ببخشد و جانشین نیازمندی شود که مدت ها او را به نیمکت منتقل کرده بود.

دیدگاه‌ها