کد خبر : 1498399 | 27 دی 1396 ساعت 18:00 | 287.9K بازدید | 0 دیدگاه

انقلاب بزرگ در برنابئو؛

تاراج تاتنهام؛ پاسخ رئال مادرید به جدایی رونالدو!

رئال مادرید قصد دارد برای فصل آینده مائوریتسیو پوچتینو و هری کین را راهی سانتیاگو برنابئو کند.

تاراج تاتنهام؛ پاسخ رئال مادرید به جدایی رونالدو!

 

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در رئال مادرید در فصل جاری بر خلاف تصور پیش رفت و اگرچه پیروزی های مقتدرانه در سوپرکاپ، نوید فصلی تاریخی را برای کهکشانی ها می داد، اما حالا امید برای تکرار قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان به حداقل ممکن رسیده است.

 

1275872

 

به این دلیل و طبق ادعای شبکه BTV، فلورنتینو پرز قصد دارد انقلاب بزرگی در بدنه تیم ایجاد کند و هدف او جذب هری کین، ستاره گلزن تاتنهام و مائوریتسیو پوچتینو سرمربی موفق این تیم خواهد بود.

 

مشکل اصلی رئال مادرید در فصل جاری فقدان یک گلزن ششدانگ در خط حمله بوده و ورود هری کین که به عنوان بهترین گلزن سال 2017 جهان انتخاب شد، می تواند بهترین راه حل ممکن برای حل این ماجرا باشد.

 

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی رونالدو منتشر شده و هیچ کس در برنابئو از عملکرد بنزما نیز راضی نیست، پس جذب حداقل یک ستاره در خط حمله در دستور کار مدیریت قرار دارد.

 

1251929

 

همچنین بعد از تاکید زیدان بر عدم تمایل به جذب ستاره های جدید در زمستان، در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد سردی رابطه او و پرز منتشر شده و با توجه به اینکه پوچتینو در گذشته به در دست گرفتن هدایت کهکشانی ها ابراز علاقه کرده بود، هدف پرز انتصاب او به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید خواهد بود.

دیدگاه‌ها