کد خبر : 1498403 | 27 دی 1396 ساعت 18:09 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

تعامل تیم ملی و سپاهان بر سر علی کریمی

باشگاه سپاهان و فدراسیون فوتبال برای حل مشکل مصدومیت علی کریمی به نقطه نظر مشترک و سازنده ای رسیده اند.

تعامل تیم ملی و سپاهان بر سر علی کریمی

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک ملی پوش تیم فوتبال سپاهان در دیدار برابر پارس جنوبی جم با مصدومیت مواجه شد و به همین دلیل حضور در دربی اصفهان را از دست داد.


این بازیکن که در دیدار برابر سپیدرود نیز به همین دلیل غائب خواهد بود، در این مدت تحت نظر پزشکان تیم ملی تحت درمان بوده است.


در همین راستا و به دلیل علاقه ای که کی روش به در اختیار داشتن بازیکنانش و نظارت بیشتر بر آنها دارد، این بازیکن با درخواست فدراسیون روند درمانی خود را با موافقت باشگاه سپاهان زیر نظر پزشکان تیم ملی دنبال می کند.


عباس ربیعی پزشک باشگاه سپاهان در خصوص این موضوع به "ورزش سه" گفت: « پس از مصدومیت علی کریمی، فدراسیون از باشگاه سپاهان درخواست کرد تا این بازیکن در اردوی تیم ملی تحت درمان قرار بگیرد و ما هم با این درخواست موافقت کردیم. البته از آنها خواستیم تا ما را در جریان روند بهبودی کریمی قرار دهند، که آنها هم به بهترین نحو در این زمینه همکاری کردند.»

 

ربیعی در ادامه با اشاره به تعامل خوبی که میان باشگاه سپاهان و تیم ملی ایجاد شده، در مورد آخرین شرایط کریمی خاطرنشان ساخت :« خوشبختانه مراحل درمانی را بسیار خوب پشت سر گذاشته و با این شرایط می تواند در دیدار هفته بیست و یکم همراه تیم باشد. ضمن اینکه این بازیکن از روز شنبه در اختیار باشگاه سپاهان قرار می گیرد.»

دیدگاه‌ها