کد خبر : 1498436 | 27 دی 1396 ساعت 20:37 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا؛

کره جنوبی با حذف استرالیا سرگروه شد

تیم فوتبال کره جنوبی به عنوان سرگروه راهی دور حذفی رقابت های امیدهای آسیا شد.

کره جنوبی با حذف استرالیا سرگروه شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه برگزاری رقابت های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا در کشور چین، امروز بازی های دور پایانی گروه D برگزار شد.

 

در یکی از بازی ها کره جنوبی که صدرنشین این گروه بود به مصاف استرالیا رفت و پس از 90 دقیقه جذاب، با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست داد. این نتیجه کره ای ها را 7 امتیازی کرد و صدرنشین نگه داشت. اما استرالیا با ماندن در امتیاز 3، شانس صعود به جمع هشت تیم پایانی را از دست داد.
دیگر بازی گروه بین تیم های ویتنام و سوریه برگزار شد. ویتنام قبل از این بازی 3 و سوریه یک امتیاز داشت. نتیجه نهایی این بازی تساوی بدون گل دو تیم بود؛ نتیجه ای که باعث 4 امتیازی شدن ویتنام و صعود این تیم به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات زیر 23 سال آسیا بود.

 

بدین ترتیب پس از تیم های قطر، ازبکستان، ژاپن، فلسطین، عراق و مالزی تیم های کره جنوبی و ویتنام نیز راهی مرحله حذفی شدند و ترکیب 8 تیم نهایی رقابت ها را تکمیل کردند.

 

از اتفاقات ویژه دور گروهی رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا می توان به حذف تیم های چین (میزبان رقابت ها)، عربستان و استرالیا اشاره کرد. همچنین تیم عمان که باعث حذف ایران در مرحله قبلی مسابقات بود، بدون کسب حتی یک امتیاز در گروه خود آخر شد.

 

1276741

دیدگاه‌ها