کد خبر : 1498486 | 28 دی 1396 ساعت 09:24 | 80.7K بازدید | 0 دیدگاه

نه دنیزلی، نه یانال

سرمربی جدید تراکتور امشب به ایران می‌آید

باشگاه تراکتورسازی از توافق با یک مربی ترکیه‌ای که نامش در بین گزینه‌های مطرح این تیم نبود، خبر داد و اعلام کرد او امشب وارد ایران می‌شود.

سرمربی جدید تراکتور امشب به ایران می‌آید

به گزارش "ورزش سه"،محمد جواد پاینده مدیر رسانه اى باشگاه تراکتورسازى با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایندگان باشگاه طى روزهاى گذشته در استانبول با سه مربى صاحب نام و مطرح فوتبال ترکیه مذاکرات فشرده اى داشتند که در نهایت آرتور سایلام  جهت طى مراحل نهایى امشب وارد تبریز خواهد شد.

 

پاینده اضافه کرد: یکى از گزینه هاى اصلى همانطور که در رسانه ها مطرح شد آقاى مصطفى دنیزلى بود که چند جلسه مذاکرات فشرده اى با ایشان صورت گرفت و شرایط مختلف همکارى از جمله قرارداد کوتاه مدت و همچنین بلند مدت بررسى شد. در نهایت آقاى دنیزلى جهت عقد قرارداد به مدت یک و نیم فصل دو میلیون دلار درخواست کردند.

 

مدیر رسانه اى تراکتورسازى در خصوص مذاکرات با ارسون یانال نیز گفت: نمایندگان تراکتورسازى نشست و مذاکره فشرده اى با آقاى ارسون یانال داشتند که روز سه شنبه جلسه دو طرف بیش از ٦ ساعت به طول انجامید و در نهایت آقاى یانال روز چهارشنبه پاسخ خودشان را اعلام کردند. ایشان با وجود تمایل به همکارى اعلام کردند در این مقطع امکان حضور در تبریز را ندارند؛ اما براى هدایت تراکتورسازى از ابتداى فصل آینده اعلام آمادگى کردند.


پاینده همچنین گفت: آرتور سایلام از ابتدا یکى از گزینه هاى اصلى باشگاه بوده که افتخار بزرگى در فوتبال ترکیه دارد. او تنها مربى است که در ٣٠ سال گذشته باشگاهى غیر از سه قدرت اصلى فوتبال ترکیه را به قهرمانى رسانده، همچنین سابقه هدایت بشیکتاش را در کارنامه دارد. خوشبختانه مذاکرات خوبى بین دو طرف انجام شد که تا ساعت ٣ بامداد روز پنج شنبه ادامه داشت.

 

مدیر رسانه اى تراکتورسازى در پایان گفت: با توجه به حضور آقاى سایلام در ایران به منظور انجام مذاکرات نهایى، آقاى آجورلو در این خصوص با اعضاى محترم هیات مدیره باشگاه گفت و گو خواهند کرد و پس از موافقت هیات مدیره امکان توافق نهایى و انتخاب آقاى سایلام وجود دارد.

دیدگاه‌ها