کد خبر : 1498508 | 28 دی 1396 ساعت 11:11 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدال 4 تیم برای سهمیه هشتم

کدام تیم‌ها به پلی آف لیگ والیبال می‌رسند؟

تاکنون به صورت رسمی صعود 4 تیم به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال قطعی شده است.

کدام تیم‌ها به پلی آف لیگ والیبال می‌رسند؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که 18 هفته از لیگ برتر والیبال گذشته و فقط 4 هفته تا پایان دور گروهی این رقابت ها باقی مانده، 4 تیم بالای جدول توانسته اند صعود خود را به پلی آف قطعی کنند.


بانک سرمایه با 16 برد، شهرداری تبریز با 14 برد، سایپا با 13 برد و پیکان با 12 برد، 4 تیم اول جدول هستند که در فاصله 4 هفته مانده به پایان مرحله گروهی صعودشان به پلی آف قطعی شده؛ اما ممکن است در جایگاهشان تغییراتی ایجاد شود.


از سوی دیگر 3 تیم کاله مازندران با 10 برد، شهرداری ورامین با 9 برد و خاتم اردکان با 9 برد تا حدودی خودشان را از تیم های پایین تر جدا کرده و خودشان را نزدیک به پلی آف می دانند. در حالی این 3 تیم در رده های پنجم تا هفتم ایستاده اند که تیم هشتم فعلا هاوش گنبد با 6 برد است و فاصله زیادی با آنها دارد.


با این وضعیت به نظر می رسد 3 تیم کاله، شهرداری ورامین و خاتم اردکان هم تقریبا صعودشان به پلی آف قطعی است. از میان 5 تیم باقی مانده هنوز 4 تیم برای رسیدن به پلی آف شانس زیادی برای خود قائل هستند.


این 4 تیم برای رسیدن به رده هشتم و صعود به پلی آف تلاش می کنند؛ هاوش گنبد با 6 برد، شمس با 6 برد، شهرداری ارومیه با 5 برد و ساری 21 با 4 برد. در انتهای جدول هم رعد پدافند کاشان با 2 برد شانسی برای رفتن به پلی آف ندارد.


باید دید در هفته های آینده از میان این 4 تیم کدام یک می توانند در پایان هفته بیست و دوم در رده هشتم قرار بگیرند.


در مرحله پلی آف تیم اول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم جدول برای رسیدن به نیمه نهایی دیدار خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها