کد خبر : 1498525 | 28 دی 1396 ساعت 11:22 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

آمار جالب آقای گل لیگ؛ 4 گل سه امتیازی و 2 دبل

در این فصل هروقت علی علیپور برای سرخپوشان گل زده، پرسپولیس موفق به شکست حریفش شده به جز دیدار با سپاهان که دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند.

آمار جالب آقای گل لیگ؛ 4 گل سه امتیازی و 2 دبل

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در حالی با 12 گل زده عنوان آقای گلی لیگ هفدهم را تا پایان هفته نوزدهم به خود اختصاص داده که در 4 دیدار موفق به زدن گل سه امتیازی برای تیمش شده است. استقلال، سپیدرود و سیاه جامگان تیم هایی بودند که با تک گل علیپور مغلوب شدند و صنعت نفت هم با دبل این بازیکن مقابل پرسپولیس شکست خورد.


نکته ویژه اینکه علیپور این 12 گل را در 10 دیدار به ثمر رسانده و پرسپولیسی ها به جز بازی سپاهان همه حریفان خود را در روز گلزنی علیپور برده اند. بازی با سپاهان تنها دیداری بود که سرخپوشان در این فصل در یک بازی بیش از یک گل دریافت کردند. از 12 گل علیپور تنها گلی که به تراکتورسازی زد، با ضربه سر بود و 11 گل دیگر با ضربات پا به ثمر رسیده است.


جالب است بدانید آقای گل لیگ نیمی از گلهایش را در نیمه اول و نیمی دیگر را در نیمه دوم به ثمر رسانده است. ضمن اینکه او تنها بازیکنی است که در این فصل 2 بار دبل کرده است، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان تیم هایی هستند که در یک بازی دو بار از علیپور گل خورده اند.

دیدگاه‌ها