کد خبر : 1498638 | 28 دی 1396 ساعت 18:20 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج معبودی اشتباه داوری بود

فلاحت‌زاده: دوربین به صورت آقافیروز خورد

فرشاد فلاحت زاده دستیار فیروز کریمی درباره نمایش دفاعی تیمش در تهران توضیحات کاملی داد.

فلاحت‌زاده: دوربین به صورت آقافیروز خورد

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره اینکه استراتژی گسترش در دیدار مقابل پرسپولیس چه بود گفت:

فکر می کنم ما باید بازی  را می بردیم و زمانی که ده نفره شدیم پرسپولیس خیلی روی ما فشار آورد و بازیکنان هجومی ترش را به زمین فرستاد. خب پرسپولیس یک تیم پرمهره است و هر نفری که بیرون می رفت یک بازیکن تازه تر و سرحال تر وارد زمین می شدند. در حالی که ما تعویض هایمان بالاجبار شد و به خاطر آسیب دیدگی بچه هایمان مجبور شدیم که بازیکنانی را به زمین بفرستیم تا بیشتر در قالب دفاعی قرار بگیریم و بعد رو به ضدحمله بیاوریم. فورواردمان هم خسته بود و نمی توانست خوب کار کند. پرسپولیس هم پرسپولیس است و در زمین خودش بازی کرد و تماشاگران خاص خودش را دارد و مسلما شرایطش با ما فرق داشت.


فلاحت زاده درباره ماجرایی که بین دوربین صداوسیما و فیروز کریمی پیش آمد گفت: دوربین اصلا نباید درون زمین آورده شود. من کنار آقافیروز بودم و 4، 5 دفعه دوربین به صورت ایشان برخورد و گفت از صورت من چه می خواهید که دائما از من فیلمبرداری می کنیم. ایشان تمرکز لازم را نداشتند و بعد نیروی انتظامی به ما گفتند که از سمت زمین وارد تونل شوید و از وسط زمین نیایید که تماشاچیان آن سمت سروصدایی خواهند داشت، ما در مسیری که به سمت رختکن می رفتیم دو، سه باری دوربین در صورت آقافیروز بود و ایشان هم عصبانی شد و پرسید چکار می کنید و چه می خواهید؟ وسط زمین جای مصاحبه کردن نیست که. نباید دوربین را می آوردند و غیرقانونی بود. من دقیقا کنار ایشان بودم و ضربه دائما به شانه آقا فیروز برخورد کرد. نمی گویم عمدی بوده ولی خب در مسیری که حرکت می کردند این برخورد به وجود آمد و پرسید چرا وسط زمین آمدید و بحث شان شد همین.


او همچنین درباره قضاوت اکبریان نیز صحبت کرد و گفت: فکر می کنم اخراج عزیز معبودی اشتباه داوری بود. داور با وجود آنکه قضاوت خوبی داشتند ولی روی این صحنه اشتباه کردند و یک بار توپ را به زمین زدند که فکر نمی کنند بیشتر از 2، 3 ثانیه هم نشد. بالاخره پرسپولیس میزبان است و باید از میزبانی اش به نحوی استفاده کند. داوری متعادل بود و چیز خاصی نداشت ولی اینکه می گویید به نفع ما سوت می زدند نه، من می گوییم که قضاوت عادلانه بوده جز آن صحنه ای که گفتم.

دیدگاه‌ها