کد خبر : 1498739 | 29 دی 1396 ساعت 09:08 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات ریکاوری برای ما خوب است

تبریزی: محمدزاده یک اشتباه داشت، فدای سرش!

مرتضی تبریزی بعد از گلزنی در دیدار مقابل نفت آبادان بازهم درباره شادی گل بحث انگیزش در دربی اصفهان مورد سئوال قرار گرفت .

تبریزی: محمدزاده یک اشتباه داشت، فدای سرش!

به گزارش "ورزش سه"،  تبریزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در مورد پیروزی دو بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان و ادامه روند گلزنی‌هایش اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم، چون صنعت نفت بازیکنان و نظم تیمی خوبی داشت و بسته بازی می‌کرد. می‌دانستیم باید پیروز شویم تا فاصله خود با صدر جدول را کم کنیم. خوشبختانه شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم و کم کم خود را به بالای جدول نزدیک می‌کنیم و امیدوارم با ادامه همین روند خوب، در پایان فصل نتیجه مناسبی بگیریم.

 

او در مورد ‌خوشحالی‌اش پس از گلزنی کی‌روش استنلی و همدلی موجود بین بازیکنان ذوب‌آهن گفت: مهم این است که ببریم و هواداران ذوب‌آهن خوشحال شوند و فرقی نمی‌کند کدام بازیکن گل می‌زند.


تبریزی در مورد تمرین ریکاوری تیم ملی افزود: حتماً علم کادرفنی تیم ملی در این مورد بیشتر از ما است و این تمرینات تأثیر خیلی خوبی روی بازیکنان می‌گذارد.


مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: وحید محمدزاده در این فصل بازی‌های خیلی خوبی برای ذوب‌آهن انجام داده و با اینکه امروز یک اشتباه داشت، اما فدای یک تار موی او.


وی در مورد شادی پس از گلش در بازی با سپاهان و برخی بازخوردهای این حرکت هم گفت :  بعد از بازی گفتم و یک بار دیگر هم می‌گویم که منظور من اصلاً هواداران سپاهان نبودند. این حرکت را در واکنش به برخی منتقدان انجام دادم که حتی وقتی خوب بازی می‌کردم از من انتقاد می‌کردند. در آینده باز هم این حرکت را انجام خواهم داد و دوباره تأکید می‌کنم که مخاطب من اصلاً هواداران سپاهان نبودند.

دیدگاه‌ها