کد خبر : 1498744 | 29 دی 1396 ساعت 09:38 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی رجب زاده از هوش بالای ذوب آهن

بازیکن باتجربه ذوب آهن به تمجید از بازی هوشمندانه تیمش در دیدار با نفت آبادان پرداخت .

خوشحالی رجب زاده از هوش بالای ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که توانستیم روندی که در هفته‌های اخیر داشتیم را حفظ کنیم و کادر فنی نیز نگران بودند که بازیکنان مغرور شوند، ولی خوشبختانه بچه‌ها با انگیزه بازی کردند و بسیار هوشمندانه در زمین دویدیم.

 

وی افزود: خوشبختانه پیروز شدیم و فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول کم کردیم، امیدوارم در بازی‌های آینده نیز نتیجه مطلوبی کسب کنیم، چون در غیر این صورت به عقب بر می‌گردیم،  اما همدلی بازیکنان نشان می‌دهد در آینده نیز می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

 

رجب‌زاده در مورد آینده ذوب‌آهن گفت: شرایط خوبی داریم، اما نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. می‌توانیم روندی که داریم را در بازی‌های آینده لیگ و آسیا حفظ کنیم، اما نمی شود گفت در همه بازی‌ها پیروز می‌شویم.چهار پیروزی خوب کسب کرده‌ایم و در جدول جایگاه بالاتری داریم. هم بازیکنان و هم مسئولان تیم باید تلاش کنند تا شرایط و امکانات از حالت حرفه‌ای خارج نشود، آن موقت می‌توانیم راهمان را به خوبی ادامه دهم.

 

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن شرایط کنونی خود را هم خوب ارزیابی کرد: در بازی امروز بد کار نکردم. پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت تمریناتم را با جدیت انجام می‌دهم و هر زمان به میدان می‌روم با تمام توان خود بازی می‌کنم.

دیدگاه‌ها