کد خبر : 1498816 | 29 دی 1396 ساعت 14:57 | 88.3K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار پتی به پاریسی ها

هواداران PSG نیمار را به سمت رئال هل می دهند

سوت های ممتد و اعتراضی هواداران پی اس جی علیه نیمار در بازی با دیژون به مذاق فوق ستاره برزیلی خوش نیامده است.

هواداران PSG نیمار را به سمت رئال هل می دهند

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند که نیمار فردای بازی تاریخی بارسا و پی اس جی تصمیم به ترک بارسلونا گرفت. جایی که او ستاره بازگشت رویایی بارسا در برتری 6-1 برابر پی اس جی بود و در عوض عکس خوشحالی مسی مقابل هواداران به عنوان تصویر اول آن مسابقه ثبت شد.

حال نیمار در پی اس جی نیز محبوب هواداران نیست. او که دربرتری 8-0 اخیر تیمش برابر دیژون، زننده 4 گل بود و دو پاس گل هم داد، اجازه نداد کاوانی پشت پنالتی بایستد و به رکورد بیشترین گل زده برای باشگاه پاریسی دست یابد که این مساله با واکنش منفی هواداران روبرو شد. همه این اتفاقات در روزهایی رخ می دهند که نیمار سخت مورد توجه رئال قرار گرفته است.

 

 

1276817

 

 

امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه آرسنال در این رابطه گفت:« من به نیمار حق می دهم. او مسئول زدن پنالتی هاست و هیچکس نمی تواند به وی ایراد بگیرد که چرا پنالتی را به کاوانی نداد. از زمانی که نیمار به پی اس جی آمده، لیگ فرانسه در دنیا اعتبار بیشتری پیدا کرده و تماشای بازی های او واقعا لذت بخش است.

اینگونه اعتراض ها به نیمار، در واقع یک گل به خودی محسوب می شود. هواداران با این کار او را به سمت رئال هل می دهند. این یک هشدار است و باید آن را جدی گرفت.»

دیدگاه‌ها