کد خبر : 1498856 | 29 دی 1396 ساعت 17:10 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی: به جادوگری نفت اعتقاد ندارم

سرمربی مشکی پوشان می گوید که گل زودهنگام تمرکز این تیم را بر هم ریخته است.

عنایتی: به جادوگری نفت اعتقاد ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از شکست چهار بر یک تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی شرایط خاصی داشت. گل زودهنگام تمرکز ما را بهم ریخت و باعث شد تا نفت متفاوت بازی کند. ما امروز فوق العاده بد بودیم و آنچه می خواستیم انجام نشد. باید سریع به شرایط عادی برگردیم و جبران کنیم.


وی درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه هواداران سیاه جامگان می گفتند نفت از جادوگر استفاده می کند، چیست گفت: من به این چیزها اعتقادی ندارم. بی زحمت بحث فنی کنید.


سرمربی مشکی پوشان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد تیمش چهار گل بخورد، اظهار کرد: بعضی اوقات این اتفاقات رخ می دهد. یک زمان هایی مربی کاری نمی تواند بکند. چند بازیکن ما اصلا تمرکز نداشتند. فکر می کنم 5-6 موقعیت خوب داشتیم ولی بازیکن تمرکز نداشت و توپ را از دست داد.


او در پاسخ به این سوال که آیا قول می دهد تیمش در لیگ بماند گفت: من هیچوقت قول نداده ام و نمی دهم. در فوتبال اتفاقاتی مثل امروز رخ می دهد که نمی توان پیش بینی کرد. گل زودهنگام تمرکز ما را گرفت. بازیکنان ما غیرقابل پیش بینی بازی کردند. ما تمام بازی های مان روی زمین است. 6-7 بازیکن ما آنطور که می خواستیم نبودند.

دیدگاه‌ها