کد خبر : 1498868 | 29 دی 1396 ساعت 16:37 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست مقابل سپیدرود؛

سپاهان رسما در منطقه سقوط !

با شکست سپاهان در دیداری 6 امتیازی برابر سپیدرود ، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر در منطقه سقوط قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان فصل را با زلاتکو کرانچار به امید کسب قهرمانی و یا حداقل آسیایی شدن آغاز کرد، اما هر چه جلو آمدیم این تیم نتوانست به نتایجی که انتظار داشت، دست یابد و در نیمه پایینی جدول رده بندی قرار گرفت.


طلایی پوشان که با 5 عنوان قهرمانی بیشتر از هر تیمی در لیگ برتر قهرمان شده اند، در مقابل سپیدرود می توانستند با کسب پیروزی علاوه بر جدا کردن خود از تیم های پایانی جدول رده بندی، برای کسب سهمیه آسیایی هم امیدوار شوند ولی آنها حالا کار بسیار سختی پیش رو دارند.


سپاهان پس از انجام 20 مسابقه تنها 20 امتیاز کسب کرده؛ آماری که این تیم را در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار می دهد. پایین تر از آنها نفت تهران، سپیدرود، استقلال خوزستان و سیاه جامگان به ترتیب با 20،19،18 و 13 امتیاز حضور دارند و با این شرایط حالا آنها باید برای فرار از منطقه سقوط هم تلاش کنند؛ آن هم در شرایطی که تیم های سپیدرود، نفت تهران و همینطور استقلال خوزستان شرایط بهتری نسبت به ابتدای مسابقات پیدا کرده اند.


البته احتمال اینکه سپاهان در پایان رقابت ها سقوط کند، بسیار محال است؛ اما قرار گرفتن این تیم در رتبه های پایانی جدول رده بندی با بودجه ای که صرف کرده و پیشینه ای که دارد، می تواند سوال های زیادی ایجاد کند.

 

1277243

دیدگاه‌ها