کد خبر : 1498873 | 29 دی 1396 ساعت 16:53 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بتیس:

سبایوس در رئال مادرید غمگین است

کیکه ستین، سرمربی بتیس، یک بار دیگر نسبت به بازگشت دنی سبایوس چراغ سبز نشان داد.

سبایوس در رئال مادرید غمگین است

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس تابستان امسال بتیس را به مقصد رئال مادرید ترک کرد در حالی که از بارسا هم پیشنهاد داشت. او با امیدهای زیادی پیراهن رئال را به تن کرد؛ ولی هنوز نتوانسته خود را با فضای تیم جدیدش وفق دهد و یک نیمکت نشین ثابت محسوب می شود.

سبایوس حتی در بازی هایی که زیدان به وی میدان می دهد نیز نتوانسته نمایش های خوبی از خود ارائه دهد. زمزمه هایی مبنی بر بازگشت سبایوس به بتیس شنیده می شد؛ اما به دلایل قانونی چنین انتقالی ممکن نیست.

 

 

1275794

 

 

ستین در نشست خبری امروز خود بار دیگر به سبایوس اشاره کرد و گفت:« الان ما در تیم با مشکل تمدید قرارداد فابیان مواجه هستیم. او 21 سال سن دارد و جاه طلب است. فابیان مثل خیلی از بازیکنان جوان، رویای رسیدن به تیم های بزرگتر را دارد؛ ولی به وی همان توصیه ای را کرده ام که زمانی برای سبایوس داشتم.

سبایوس وقتی می خواست به رئال برود، با من مشورت کرد و به او گفتم که هنوز این انتقال برایش زود است و بهتر است در بتیس بماند. او به حرف من گوش نکرد و به رئال رفت.

سبایوس فرصت بزرگتر شدن در بتیس را از دست داد و حالا این شانس را در رئال ندارد. این روزها او را بسیار غمگین می بینم و مشخص است که اوضاع برایش خوب پیش نمی رود. او در رئال پول بیشتری دریافت می کند؛ ولی مطمئنم که الان پول برایش کمترین اهمیت را دارد و علاقه او بازی کردن بیشتر و درخشیدن است. همه ما البته در زندگی مرتکب اشتباهات اینچنینی می شویم.»

 

دیدگاه‌ها