کد خبر : 1498875 | 29 دی 1396 ساعت 17:54 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم قابل احترامی شده ایم

افاضلی: برای پرداخت بدهی‌ها احتیاج به زمان داریم

افاضلی گفت: نفت به یک تیم قابل احترام در لیگ تبدیل می شود.

افاضلی: برای پرداخت بدهی‌ها احتیاج به زمان داریم

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی بعد از برتری قاطع تیمش در بازی مقابل سیاه جامگان ، گفت: تیم سیاه جامگان تیم خوبی می باشد و هفته ی قبل هم با پرسپولیس بازی کرد و بازی پایاپایی با این تیم داشت و در بازی با ما هم از لحاظ انگیزشی در سطح بالایی قرار داشتند و دیدید که در دقایق ابتدایی هم به گل رسیدند و مقداری بر روند کاری ما در لحظاتی از بازی تاثیر گذاشتند؛ ولی بنده بازیکنانم را برای برگشت به بازی تحسین میکنم و به بازیکنان با تجربه ای که تاثیر گذار بودند ، خسته نباشید می گویم .


افاضلی در رابطه با شرایط کلی تیمش گفت : فکر میکنم تیم نفت قدم به قدم شرایطش تغییر پیدا می کند و به یک تیم قابل احترام در لیگ تبدیل می شود و بنده امیدوار هستم با استفاده از مجموعه عوامل باشگاه این شرایط را حفظ کنیم و بچه ها این روند را ادامه دهند .


وی در رابطه با شرایط مدیریتی تیم نفت ، گفت: بحث مدیریت چند وجه دارد . مدیریت الان ما به تمامی تعهداتی که داده است ، عمل کرده است و قبلا هم گفتم تعهدات کوچک و مثمرثمر باشد ؛ ولی صحبت هایی در رابطه با بدهی هایی قبلی می باشد که باشگاه هنوز به آن ورود نکرده است . به دلیل اینکه از همه جا هجوم آورده اند که طلب دارند . به هر حال همه این ها باید بررسی شود و بدون دلیل نمی توانیم پول پرداخت کنیم و احتیاج به زمان دارد .

دیدگاه‌ها