کد خبر : 1498890 | 29 دی 1396 ساعت 17:31 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض مدیرعامل پدیده مشهد؛

داور برابر استقلال پنالتی ما را ندید و این اولین بار نبود

مدیرعامل پدیده مشهد در پایان دیدار مقابل استقلال به تمجید از تیم و هوادارانش و اعتراض به عملکرد داوری پرداخت.

داور برابر استقلال پنالتی ما را ندید و این اولین بار نبود

به گزارش "ورزش سه"، دکتر کریمویی، مدیرعامل پدیده مشهد در خصوص دیدار مقابل استقلال که با تساوی بدون گل خاتمه یافت گفت: بازی زیبا و فنی و منطقی را شاهد بودیم. پدیده موقعیت های خوبی داشت؛ اما در نهایت نتوانستیم نتیجه بگیریم. بحث داوری در این بازی نیز وجود داشت. در دقیقه دوم بازی می‌توانستیم صاحب یک ضربه پنالتی شویم و البته بحث اخراج آقای مهاجری توسط داور. ما در بازی قبلی هم با همین داور اشتباهاتی را شاهد بودیم و لطماتی خوردیم. با هفت کارتی که به ما دادند و ایشان به خاطر اشتباهاتش به قضاوت در دسته پایین‌تر جریمه شدند؛ اما اینبار هم اشتباهاتی داشتند.


وی ادامه داد: ما احساس می کنیم رقیب ما همیشه دو طرف هست و یک طرف داور و یک طرف هم تیم حریف و باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.


کریمویی با اشاره به حضور پرشور هواداران تیمش در این بازی گفت: واقعا لطف کردند و امروز یک روز خاص برای پدیده با حضور آنها و تشویق و حمایت آنها بودند. بچه ها هم به خوبی از این حمایت سود بردند و با تمام وجود مایه گذاشتند. با حضور هواداران دل گرم شدیم و در بازی های آتی بیش از این تلاش خواهیم کرد.


مدیرعامل پدیده در خصوص بحث استخدام آندره پانادیچ گفت: قرارداد پانادیچ امضا شده و امشب به مشهد خواهد آمد و به زودی کارش را با پدیده آغاز می کند.


کریمویی در پایان ابراز امیدواری کرد که در بازی‌های آتی بتوانند از استادیوم امام رضا برای میزبانی حریفان سود ببرند: طبق مصوبات شورای تامین هست که به جز بازی استقلال و پرسپولیس امکان بازی برابر دیگر تیم ها در استادیوم امام رضا وجود دارد و ان شاالله بازی های بعدی را در این استادیوم برگزار خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها