کد خبر : 1498894 | 29 دی 1396 ساعت 17:41 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: برای پیروزی مقابل استقلال انگیزه داشتیم

مدافع پدیده مشهد تیمش را مستحق بیش از یک امتیاز مقابل استقلال دانست.

صادقی: برای پیروزی مقابل استقلال انگیزه داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی که در این بازی در سمت راست دفاعی پدیده مشهد حضور داشت در خصوص بازی با استقلال گفت: ابتدا باید از تماشاگران عزیزی که در این بازی حامی بزرگ ما بودند تشکر ویژه‌ای داشته باشیم و حضور آنها دلگرمی و روحیه بالایی به تیم داد.


وی ادامه داد: ما در طول هفته برنامه ویژه‌ای برای این بازی دنبال می‌کردیم و به دنبال سه امتیاز و پیروزی مقابل استقلال بودیم و در طول بازی نیز فرصت‌های خوبی نصیب ما شد که متاسفانه نتوانستیم از آن سود ببریم.


صادقی در خصوص تساوی در این بازی گفت: پدیده در نیم فصل اول نشان داد که از پتانسیل بالایی برخوردار است و آقای مهاجری در طول هفته آنالیز مناسبی از حریف در اختیار ما قرار داد و تلاش داشتیم تا با پیروزی در این بازی به رده بالا و جایگاهی که حق پدیده بود دست پیدا کنیم که متاسفانه نشد. اما این تساوی هم نمی‌تواند نتیجه بدی برای ما باشد و تلاش خواهیم کرد در بازی‌های بعدی به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.


مدافع پدیده در پایان گفت: هواداران در بازی امروز نقطه عطف بازی بودند و با حضورشان روحیه بزرگی به تیم تزریق شد و امیدوارم در بازی‌های آینده این لطف آنها را جبران کنیم. پدیده برای دستیابی به رتبه‌های بالای جدول به حمایت آنها بیش از این نیز نیاز دارد. هر چند معتقدم باید به بیش از یک امتیاز در این بازی می‌رسیدیم و حق ما بیشتر از این بود؛ اما باید از جلالی راد هم تشکر کنم که با واکنش خوب خود پنالتی استقلال را مهار کرد و نگذاشت بیش از این زحمات‌مان هدر برود.

دیدگاه‌ها