کد خبر : 1498901 | 29 دی 1396 ساعت 17:49 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: از من بزرگتر هم در لیگ برتر حضور دارد!

مدافع تیم فوتبال نفت تهران می گوید در این تیم همه بازیکنان در سازمان دفاعی کمک می کنند.

نصرتی: از من بزرگتر هم در لیگ برتر حضور دارد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال نفت تهران بعد از شکست مشکی پوشان گفت: بازی خوب بود؛ ولی اول بازی غافلگیر شدیم و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. الحمدالله توانستیم برگردیم و بچه ها همت کردند. چند وقتی هم بود که گل اول را نخورده بودیم که شیرازه تیم به هم بریزد. بچه ها حتی بزرگترها و باتجربه ها سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. آرامش و تمرکزی که باید باشد، ایجاد شده است. البته ما موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشتیم و آنها برخلاف ما کاملا شیرازه شان از هم پاشیده شده بود و اگر گل های بیشتری می زدیم در آینده این تفاضل گل خیلی موثر می شد.


نصرتی درباره درگیری با بازیکن حریف، عنوان کرد: هیچ اتفاقی بین من و بازیکن سیاه جامگان رخ نداد، او از ابتدای بازی بدن می گذاشت و ما هم برایش یک بدن نصفه و نیمه گذاشتیم.


وی در پایان درباره عملکرد خوب این تیم در دفاع، افزود: همه مجموعه تیم در ساختار دفاعی کمک می کنند و از طرفی مدافعان در ضربات ایستگاهی و تهاجمی خوب عمل می کنند. سن هم به قول آقافیروز یک عدد است دیگر، دیروز اسماعیل فرهادی با سنی که دارد گلزنی کرد به پرسپولیس. خیلی های دیگر مثل آندو، سیدجلال و ... از ما بزرگتر هستند؛ ولی دارند در فوتبال بازی می کنند.

دیدگاه‌ها