کد خبر : 1498907 | 29 دی 1396 ساعت 18:01 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی‌راد: شک نداشتم پنالتی استقلال را می‌گیرم

دروازه‌بان موفق پدیده مشهد که با گرفتن پنالتی امید ابراهیمی سهم زیادی در فرار تیمش از شکست در دقایق پایانی داشت در خصوص این بازی و حواشی آن صحبت کرد.

جلالی‌راد: شک نداشتم پنالتی استقلال را می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، سعید جلالی راد، دروازه‌بان پدیده مشهد در خصوص دیدار مقابل استقلال و تساوی برابر تیم شفر گفت: همه ما با انگیزه پیروزی در این بازی حاضر شده بودیم و حیف شد که تنها به یک امتیاز رسیدیم.


وی ادامه داد: خیلی متاسفم که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم چرا که خیلی زحمت و تلاش کردیم. متاسفانه نشد اما استقلال در روزهای خوبش است و همین یک امتیاز هم ارزشمند است و خوشحالم که زحماتت بچه ها هدر نرفت.


جلالی راد با تشکر از هواداران پدیده و حمایت آنها گفت: باید از هواداران هم تشکر کنم که زحمت کشیدند و ما را شرمنده حضورشان کردند. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز این حمایت آنها را شاهد باشیم و نتایجی در خور شان آنها کسب کنیم. دست تک تک آنها را که در این بازی حامی ما بودند می‌بوسم و بار دیگر از آنها تشکر می‌کنم.


دروازه‌بان پدیده که در دقایق پایانی موفق به مهار پنالتی امید ابراهیمی شده بود در این خصوص گفت: من گلر هستم و وظیفه‌ام بود که پنالتی را بگیرم و شک نداشتم که این پنالتی را خواهم گرفت.


وی با اشاره به بازی‌های آتی پدیده گفت: همه بازی ها سخت است و ما در بازی های آینده نیز به دنبال امتیاز خواهیم بود.


جلالی راد در پایان پنالتی مهار شده خود را مدیون هواداران پدیده دانست و گفت: پنالتی هم که گرفتم تقدیم می‌کنم به تمام هوادارانی که مرا و همچنین تیم را شرمنده حمایت و حضورشان کردند و در صحنه پنالتی هم روحیه خوبی به من دادند.

دیدگاه‌ها