کد خبر : 1498926 | 29 دی 1396 ساعت 19:14 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

هاینکس:

گورتزکا پیشنهادات ایتالیا، انگلیس و اسپانیا را رد کرده

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که لئون گورتزکا، ستاره شالکه که عصر امروز با بایرن قرارداد امضا کرد، برای حضور در بایرن، پیشنهاداتی از لالیگا، سری آ و انگلیس را رد کرده است.

گورتزکا پیشنهادات ایتالیا، انگلیس و اسپانیا را رد کرده

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که 6 ماه به پایان قرارداد گورتزکا با شالکه باقی مانده، او با بایرن مونیخ به توافق رسیده تا از فصل بعد پیراهن این تیم را به تن کند. حالا هاینکس تایید کرد که گورتزکا برای پوشیدن پیراهن بایرن، پیشنهاداتی از آلمان، ایتالیا و انگلیس را رد کرده است.

 

 

1238206

 

 

او گفت:" من با پیترهرمن که لئون گورتزکا را زیر نظر داشت صحبت کردم. او گفت که لئون شخصیت فوق العاده ای دارد. در بوندس لیگا و جام کنفدراسیون ها این را نشان داده است. او با عملکردش این شخصیت را ثابت کرده است. به نظرم او تمام تلاشش را تا 30 ژوئن برای شالکه انجام خواهد داد و می‌خواهد با این تیم به چمپیونزلیگ صعود کند.

 

برای بوندس لیگا خیلی مهم است که بازیکنان تیم ملی آلمان در آلمان باقی بمانند. تیم‌هایی از انگلیس، ایتالیا و اسپانیا خواهان جذب او بودند؛ ولی در نهایت او تصمیم گرفت به بایرن بپیوندد. او بازیکن خیلی جوانی است. با او، پروسه نوسازی بایرن ادامه پیدا خواهد کرد و این اتفاق خیلی مثبتی است. بازیکنان جدید روحیه خوبی با خود می‌آورند و ما همگی از توانایی های او مطلع هستیم."

دیدگاه‌ها