کد خبر : 1498928 | 29 دی 1396 ساعت 19:32 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: اتلتیکو دچار مشکل روحی نشده

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید اذعان داشت که شکست مقابل سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری، مشکل روحی برای تیم او به وجود نیاورد.

سیمئونه: اتلتیکو دچار مشکل روحی نشده

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو با گل دیگو کاستا در دقیقه 73 از حریف خود پیش افتاد؛ ولی 2 گل از ناواس و کورئا، سویا را در نهایت پیش انداخت و پیروزی را در دیدار رفت نیمه نهایی برای این تیم رقم زد. حال دیگو سیمئونه مدعی شد که بازیکنانش مشکل روحی ندارند و به راحتی از پس این شرایط برخواهند آمد.

 

 

1277278

 

 

او گفت:" کنترل کردن احساسات در زمین کار دشواری است. در طول بازی، تیمی که از لحاظ روحی شرایط بهتری دارد شانس بیشتری برای کسب پیروزی خواهد داشت. همیشه باید به دنبال افرادی بود که از لحاظ روحی و روانی تناسب دارند. در بازی باید از لحظات بهترین استفاده را برد. ما باید شرایط بازیکنانی که از ابتدای فصل خیلی به آنها بازی نرسیده تحت کنترل داشته باشیم. امیدواریم که آنها به ما در ادامه فصل کمک کنند. تیم برای بازیکنانی که تعویضی هستند ارزش بسیاری قائل است. آنها به تیم کمک زیادی می‌کنند. ما همیشه بازی به بازی پیش می‌رویم. خیرونا حریف سخت و قدرتمندی است. همچنین در فرم خوبی قرار دارد و دیدار دشواری پیش روی ما خواهد بود."

دیدگاه‌ها