کد خبر : 1498931 | 29 دی 1396 ساعت 20:40 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

الیاسی: به عنوان یک هم‌زبان خواهان کنار گذاشتن تفرقه‌ها هستم

درخواست عضو هیات مدیره تراکتور از هواداران

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی از هواداران این تیم خواست با صبوری و وحدت تیم خود را در راستای موفقیت حمایت کنند.

درخواست عضو هیات مدیره تراکتور از هواداران

عباس الیاسی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حاشیه های پیش آمده میان هواداران تراکتورسازی بعد از ناکامی های اخیر اظهار داشت: هواداران تراکتور همواره از فرهنگ بالایی برخوردار بوده اند و این فرهنگ را به رخ فوتبال ایران کشیده اند. تراکتوری ها افرادی بوده اند که شعار "عیبی یوخ" را به فوتبال ارائه دادند و بارها نشان دادند تحت هر شرایطی با اقتدار پشت تیمشان می ایستند. حالا که تراکتورسازی یک بحران بزرگ را پشت سر گذاشته و به تازگی پنجره نقل و انتقلاتی تیم باز شده است وقتش رسیده که این هواداران بار دیگر وحدت و اتحاد خود را به اثبات برسانند.


وی ادامه داد: من به عنوان یک ترک و کسی که همیشه طرفدار تراکتورسازی بوده‌ام و نه به عنوان یک مسئول در باشگاه از همه ترک زبانان می خواهم تفرقه ها را درباره نتایج تراکتورسازی کنار بگذارند و به صورت متحد پشت تیم باشند. تراکتور برای هیچ کس نیست و سرمایه اصلی این تیم هواداران هستند. در این شرایط حساس با توجه به این که همه ما از پتانسیل بالای بازیکنان و اعضای تیم با خبریم از هوادارانی که شهید باکری ها را اسطوره خود می‌دانند درخواست دارم به حمایت خود مثل ابتدای فصل ادامه دهند و شک نکنید وقتی همه در کنار یکدیگر باشیم، می توانیم روزهای خوبی را در فوتبال ایران برای تراکتور ببینیم.


الیاسی در پایان افزود: وقتی امام جمعه محترم شهر تبریز پشت تیم قرار گرفته و در جلسه ای که داشتیم حمایت خود را اعلام کرد، باید برای کسب موفقیت وحدت داشته باشیم و یکدل شویم. همه ما به عنوان مدیران باشگاه در هیات مدیره تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا بهترین ها برای تیم رقم بخورد. از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و من این قول را به هواداران می دهم که تراکتور خیلی زود به روزهای اوج خود برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها