کد خبر : 1498933 | 29 دی 1396 ساعت 20:13 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف کونته: پدرو شبیه سازی کرد

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی تایید کرد که پدرو رودریگز، هافبک تیمش، در دیدار مقابل نوریچ شبیه سازی کرده است.

اعتراف کونته: پدرو شبیه سازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، پدرو در دیدار مقابل نوریچ  به خاطر شبیه سازی با کارت زرد داور روبرو شد. پس از پدرو نیز موراتا به خاطر شبیه سازی کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد و همچنین ویلیان نیز به خاطر شبیه سبازی کارت زرد گرفت. در نهایت چلسی در دیداری دشوار موفق شد در ضربات پنالتی نوریچ را شکست دهد و حالا پیش از دیدار با برایتون، کونته تایید کرد که پدرو شبیه سازی کرده است.

 

 

1277283

 

 

او گفت:" راستش را بخواهید من هر سه کارت زرد را از نو تماشا کردم و فکر می‌کنم در مورد ویلیان خیلی واضح بود. داور اشتباه بزرگی انجام داد. همینطور موراتا هم فکر می‌کنم رویش خطا شد. برخوردی بین آنها بود که داور می‌توانست تصمیم بگیرد پنالتی بگیرد یا نه؛ ولی شبیه سازی رخ نداد. در مورد پدرو باید صادق باشیم. او شبیه سازی کرد."

 

کونته ادامه داد:" فکر می‌کنم پدرو بازیکن باهوشی است و خیلی سریع متوجه اشتباهش شد."

 

کونته که اخیرا از سیستم ویدیو چک و نحوه اجرایش انتقاد کرده بود، گفت:" من سیستم جدید را دوست دارم، مخصوصا اگر این سیستم جدید به کم شدن اشتباهات داورها کمک کند. اگر بتوانید از این سیستم به خوبی استفاده کنید، مشکلی رخ نخواهد داد. می‌توان بازی هایی برگزار کرد بدون اشتباه داوری، بدون اشتباهات بزرگ داور. فرصت خیلی خوبی برای ماست؛ ولی در همین حال، باید پیشرفت زیادی در این سیستم رخ دهد. نحوه استفاده فعلی اش درست نیست."

دیدگاه‌ها