کد خبر : 1498988 | 30 دی 1396 ساعت 08:34 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه فاحشی که کار دست سپیدرود داد

علی کریمی پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپیدرود می خواست میعاد یزدانی را وارد زمین کند، اما در کمال تعجب متوجه شد که نام وی از سوی کادر سرپرستی سپیدرود در ترکیب 18 نفره اعلام نشده است.

اشتباه فاحشی که کار دست سپیدرود داد

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود در حالی موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد تیم سپاهان عبور کند که یک اشتباه از سوی سرپرست سپیدرود می توانست این برد شیرین را از رشتی ها دور نماید.


بنابراین گزارش درست در دقیقه 81 که سپیدرود موفق شد به وسیله نورمحمدی به گل دوم خود دست یافت، علی کریمی برای حفظ نتیجه و تغییرات تاکتیکی به میعاد یزدانی دستور داد تا خود را گرم نماید و بلافاصله وارد زمین شود.


اما زمانی که یزدانی قصد داشت تا برگه تعویض را به یداله سلیمانی نماینده فدراسیون و سعید مقدم داور چهارم مسابقه تحویل دهد، سپیدرودی ها متوجه شدند که نام میعاد یزدانی به اشتباه از سوی آنها به عنوان بازیکن ذخیره رد نشده است و یزدانی در جمع 18 نفره ترکیب سپیدرود جای ندارد.


درحالیکه  می بایست در ابتدای بازی از سوی سرپرست اسامی اعلام شده چک و با لیست خواسته شده سرمربی تطبیق داده شود، موجب شد تا وقفه ای چند دقیقه ای در تعویض سوم سپیدرود صورت گیرد و در حالی که تمام حواس نیمکت نشینان به این مشکل معطوف بود، در همین لحظات سپاهان توانست گل نخست خود را وارد دروازه سپیدرود نماید.


در نهایت پس از دریافت گل به جای میعاد یزدانی که نامش در لیست قرار نگرفته بود، جواد آقایی پور وارد زمین شد و مسببین این اشتباه خیلی خوش شانس بودند که علیرغم این اتفاق بازهم سپیدرود توانست برنده مسابقه باشد، در غیر اینصورت یک اشتباه ساده می توانست سه امتیاز حساس این بازی را از آنها دور نماید.

دیدگاه‌ها