کد خبر : 1498992 | 30 دی 1396 ساعت 08:48 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

تخصص بنگر در گلزنی به مشهدی‌ها

محسن بنگر پس از نزدیک به دو ماه موفق به گلزنی در مسابقات لیگ برتر شد.

تخصص بنگر در گلزنی به مشهدی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 4-1 مقابل سیاه جامگان، محسن بنگر موفق شد یکی از گل های تیمش را بزند تا نشان دهد تخصص عجیبی در گلزنی به تیم های مشهدی دارد. او گلش را در دقیقه 49 و روی سانتر فشنگچی به ثمر رساند و در اتفاقی جالب، حتی خوشحالی بعد از گل هم نکرد.

 

مدافع سابق تیم پرسپولیس در وضع آشفته نفت تهران، نمایش های خوبی نداشت؛ اما با این وجود، موفق شد یکبار دروازه حریفان را باز کند. او در دیدار هفته سیزدهم مقابل پدیده، پس از پیش افتادن تیم میزبان به خط حمله اضافه شد تا از قد و قامت بالایش در این منطقه از زمین استفاده کند. او چند بار موفق به سرزنی شد و حتی در اواسط نیمه دوم یک گل آفساید هم به ثمر رساند.

 

اما آخرین دقایق بازی بازهم با سانتر سانتر فشنگچی و دفع اشتباه دروازه پدیده، موفق شد دروازه این تیم را باز کند. او در پرسپولیس هم داستان های جالبی با تیم های مشهدی داشت و  حتی در جریان بازی با سیاه جامگان، یک بار به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد!

 

بنگر با 38 سال همچنان یکی از مدافعان اصلی نفت تهران به حساب می آید و در فصل جاری بازی های زیادی را برای این تیم انجام داده است. او پس از پرسپولیس، راهی تراکتورسازی شد؛ اما یکی از بدترین فصل های فوتبالش را در تبریز سپری کرد و برای لیگ هفدهم تصمیم گرفت بار دیگر به پایتخت بازگردد.

دیدگاه‌ها