کد خبر : 1499023 | 30 دی 1396 ساعت 10:46 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: نورافکن قطعا تمارض کرد

هافبک پدیده معتقد است استقلال موقعیت قابل توجهی روی دروازه پدیده نداشته و آنها می‌ توانستند پیروز میدان باشند.

عباسیان: نورافکن قطعا تمارض کرد

معین عباسیان در مورد دیدار با  آبی‌پوشان تهرانی به "ورزش سه" می‌ گوید: استقلال قصر در رفت و شانس آوردند که با یک امتیاز مشهد را ترک کرد. البته خدا را شکر می‌ کنیم که پنالتی که واقعا پنالتی نبود را سعید توانست کنترل کند و گل نشود.


او در رابطه با خطای پنالتی مدافعانشان روی نورافکن هم گفت: اصلا آن خطا پنالتی نبود، من بعد از بازی با مدافعان صحبت کردم و او گفت حتی برخورد مینیممی هم با او نداشته است. ضمن آنکه بازی را هم تماشا کردم و دیدم اصلا آن خطا درست نبود و نورافکن با تمارض خودش را به زمین انداخت.


وی در ادامه با شرمندگی خطاب به هواداران مشهدی می‌ گوید: در روزی که می‌ توانستیم استقلال را متوقف و دل هوادارانی که به سختی به ورزشگاه آمده بودند را شاد کنیم، حالا با بدشانسی یا هرچه که می‌ خواهید اسمش را بگذارید نتوانستیم با رضایت آنها را راهی خانه هایشان کنیم؛ واقعا شرمنده تان هستیم حامیان همیشگی پدیده، امیدواریم بتوانیم در بازی های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.


هافبک پدیده افزود: ما به موج هواداری و حمایتی مشهدی ها نیاز داریم و امیدوارم این حضور پرشور هوادارانمان را در تمامی بازی هایمان شاهد باشیم و از آنها ممنونیم که تمام 90 دقیقه دست از تشویق و حمایت تیم شهرشان برنداشتند هرچند که توقع داشتند ما آبی ها را شکست دهیم و شرمنده شان شدیم.


عباسیان در پایان تصریح کرد: نمی‌ دانم چه باید بگویم روی همه فشار است و همه تلاش می‌ کنند هر هفته بهتر از قبل باشند؛ ولی خب توپ هایمان به در بسته می‌ خورد و با بدشانسی گل نمی‌ شود. مطمئن باشید هفته آینده ما این نتیجه را جبران خواهیم کرد و باز هم پدیده ای که همه توقع دارند خواهیم شد. ما نیم فصل دوم را با شوک آغاز کردیم و اکنون با روندی که طی هفته های گذشته داشتیم کمی بهتر شدیم و قطعا بهتر از آنچه تصور کنید خواهیم شد.

دیدگاه‌ها