کد خبر : 1499029 | 30 دی 1396 ساعت 11:32 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: سه یا چهار خرید دیگر خواهیم داشت

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تایید کرد که تیم او 3 یا 4 بازیکن نیاز دارد، ولی جذب گزینه ای به جای سانچس را رد کرد.

گواردیولا: سه یا چهار خرید دیگر خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، سانچس مدت‌هاست مورد توجه سیتی قرار دارد؛ ولی به نظر می‌رسد او به زودی راهی یونایتد خواهد شد. حال گواردیولا مدعی شد که تیمش به 4 بازیکن جدید نیاز دارد؛ ولی به دنبال جایگزینی برای سانچس نخواهد بود.

 

 

1275054

 

 

او گفت:" ما بازیکنان را بر اساس اینکه چقدر می‌توانند به بهبود تیم کمک کنند دسته بندی می‌کنیم. به نظرم هنوز جای پیشرفت داریم، این موضوع در شکست مقابل لیورپول به وضوح مشخص بود. باید  این موضوع حل شود. به نظرم در تابستان باید بازیکن بخریم، شاید سه یا چهار نفر. ما دو مهاجم داریم و به بازیکن دیگری در این پست نیاز نیست. بسته به شرایط، بازیکنان دیگر هم می‌توانند در آن پست بازی کنند. اینکه مهاجمی بخریم که در این پست بازی کند اتفاق نخواهد افتاد.

 

استرلینگ هم می‌تواند در خط حمله بازی کند. در دیدارهای پیش فصل این کار را کرده بود. او به من نشان داد که می‌تواند فشارها را کنترل کرده و اوضاع را تحت کنترل داشته باشد. با این حال او بیشتر وینگر است، یک شماره 10 است و ما نمی‌توانیم یک مهاجم دیگر  بخریم."

 

گواردیولا درباره انتقادات از خرج و مخارج بالای سیتی گفت: "نقل و انتقالات اینگونه است. مشکل اینجاست که ما باید هزینه زیادی می‌کردیم تا پیرترین ترکیب لیگ را عوض کنیم. این موضوع در یک پنجره رخ نمی‌دهد و به زمان نیاز داشتیم."

دیدگاه‌ها