کد خبر : 1499072 | 30 دی 1396 ساعت 12:53 | 26.7K بازدید | 1 دیدگاه

خوشحال‌ترین خارجی‌های لیگ در اصفهان(عکس)

جورجی ولسیانی و کی‌روش استنلی را می توان خوشحال‌ترین بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر دانست. بازیکنانی که در بازی های اخیر موفق شدند بازی های خوبی به نمایش بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی گویی که نقطه ضعف تیمش را پیدا کرده باشد و این روزها پس از پایان هر دیدار به عنوان مربی برنده زمین را ترک می کند و قطعا یکی از دلایل این اتفاق شناخت ترکیب درست تیم ذوب آهن است.


دو بازیکن ثابت در ترکیب ذوبی ها که بازی های اخیر را به عنوان یکی از بازیکنان ثابت در میدان حضور داشتند و اتفاقا بازی قابل قبولی نیز از خود به جاگذاشتند، هافبک دفاعی گرجستانی و مهاجم برزیلی این تیم هستند. جورجی ولسیانی که اخیرا به جمع ذوبی ها اضافه شده‌ در مدت زمان حضور خود در این تیم موفق شده خود را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی به تثبیت برساند و کی‌روش استنلی که از ابتدای لیگ پیراهن ذوب را به تن می کند از عملکرد پرنوسان خود کم کرده و حتی در بازی اخیر این تیم موفق شد یکی از گل های ذوبی ها را به ثمر برساند.


به هرحال همانطور که در تصاویر پیداست این دو بازیکن گرجستانی و برزیلی را می توان از بهترین و البته خوشحال ترین خارجی های این ایام لیگ برتر دانست. بازیکنانی که هم در ترکیب اصلی به میدان می روند و هم در پست خود می درخشند.

 

1277444

 

1277443


عکس ها: شهرام شریفی

دیدگاه‌ها