کد خبر : 1499215 | 01 بهمن 1396 ساعت 07:46 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

عقاب بازی جلالی در تب عقاب‌سازی لیگ؛

کاراکتر عابدزاده در حرکات عقاب مشهدی!

دروازه‌بان پدیده خراسان که چهره ویژه دیدار با استقلال بود حرکاتی قبل از پنالتی انجام داد که شبیه به عابدزاده بود.

کاراکتر عابدزاده در حرکات عقاب مشهدی!

به گزارش "ورزش سه"، سعید جلالی‌راد دروازه‌بان ۲۳ساله مشهدی پدیده در بازی با استقلال تهران یکی از چهره‌های ویژه میدان بود که بارها با جایگیری‌های درست مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و با اعتماد به نفسی مثال‌زدنی مهاجمان حریف را در برابر دیدگاه هزاران هوادار این تیم در ثامن‌الائمه ناکام گذاشت.


در روزهایی که تب و بحث عقاب در لیگ داغ است، اوج عقاب بازی سعید جلالی‌راد در صحنه پنالتی دقیقه۸۸ رقم خورد تا جدای از ثبت در تاریخ بازی‌های نمایندگان خراسان برابر استقلال و پرسپولیس، نام این دروازه‌بان جوان در ذهن تماشاگران شهر مشهد ماندگار شود.


جلالی‌راد که در حین بازی هم یکبار با تک دست دروازه‌اش را نجات داده بود  به هنگام پنالتی، در قواره‌ای شبیه به عابدزاده مقابل دروازه با انجام چند کشش پای ۱۸۰درجه جالب برابر دیدگان حریف، انعطاف بدنی‌اش را به رخ کشید تا نبرد روانی قبل پنالتی را شروع کرده باشد. این گلر جوان باز هم با اعتماد به نفسی عجیب هرگز بر روی پنالتی۵۰-۵۰ نکرد و علیرغم جهت رفتن اشتباه ابتدایی، سریعا حرکتش را با پا انداختنی به موقع جبران کرد تا با کمک مدافع تیمش در ریباند استادیوم ثامن‌الائمه را به آسمان بفرستد.


گرچه که رضا مهاجری معتقد است جلالی هنوز بر روی اولین پله‌های پیشرفت قرار دارد اما پختگی جلالی در چنین دیدار بزرگی نشان می‌دهد که لااقل او تجربه‌ای بیش از سنش آموخته است.


سعید جلالی‌راد در پایان دیدار با استقلال تهران روی دوش لیدرهای پدیده به شکلی ویژه مورد تشویق و شعارهای حمایتی هواداران مشهدی در مقابل جایگاه تماشاگران قرار گرفت.

 

1277595

 

1277594

 

1277593

دیدگاه‌ها