کد خبر : 1499227 | 01 بهمن 1396 ساعت 09:21 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم عجیب سران فدراسیون فوتبال استرالیا

مانچینی مربی موقت کانگوروها در جام جهانی 2018

با وجود مطرح شدن نام 10 مربی سرشناس و صاحب سبک برای نشستن روی نیمکت رهبری استرالیا سران فدراسیون فوتبال این کشور تصمیمی عجیب اتخاذ کردند.

به گزارش"ورزش سه"، استرالیا بعد از صعود به جام جهانی 2018 به عنوان آخرین تیم از پلی آف با استعفای آنجی پوسته کوگلو روبرو شد تا در دو ماه گذشته گمانه زنی ها برای انتخاب جانشین برای این مربی به سوژه اصلی رسانه های این کشور تبدیل شود.


فان مارویک ، لوئیس ون گال، مارسلو بیلسا، فیلیپه اسکولاری، یورگن کلینزمان، رالف رانک نیک، سون گوران اریکسون ، روبرتو مانچینی و جانی دی بیاسی از جمله نام هایی بودند که برای هدایت استرالیا کاندید شدند و هنوز هم برخی طرفداران این کشور در انتظار نهایی شدن قرارداد طولانی مدت با یکی از آنها هستند غافل از این که فدراسیون فوتبال استرالیا استراتژی عجیبی برای هدایت این تیم در جام جهانی در نظر گرفته است.

 

1277604


سایت معتبر theaustralian در این کشور گزارش داد آخرین تصمیم اتخاذ شده برای سرو سامان دادن به نیمکت کانگوروها در فاصله پنج ماه تا آغاز جام جهانی عقد قرارداد موقت با سرمربی ایتالیایی باشگاه زنیت برای مربیگری پروازی در این کشور است. این سایت نوشت:« در تصمیمی عجیب فدراسیون استرالیا با روبرتو مانچینی و باشگاه زنیت توافق کرد تا این مربی هم زمان با هدایت باشگاه روسی در این کشور هدایت تیم ملی استرالیا در راه آماده سازی خود برای جام جهانی را نیز برعهده بگیرد».


این سایت ادامه داد:« در این توافق مقرر شد استرالیایی ها با پرداخت 1.2 میلیون یورو برای پنج ماه همکاری موقت با مانچینی از این مربی ایتالیایی در اردوهای آماده سازی همین طور جام جهانی روسیه روی نیمکت خود بهره ببرند که استارت کار این مربی با کانگوروها از ماه مارس و بازی های فیفادی مقابل نروژ و کلمبیا زده می شود».

 

1277605


بنا به ادعای theaustralian فدراسیون فوتبال استرالیا برای بعد از جام جهانی 2018 با یک مربی به توافق رسید تا قراردادی چهارساله برای هدایت این تیم در جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی 2022 قطر ببندد از همین رو چاره ای نداشت جز این که با مانچینی به صورت موقت و با پرداخت یک سوم دستمزد او با باشگاه روسی به توافق برسد تا جای خالی آنجی پوسته کوگلو را پر کند.

 

دیدگاه‌ها